ما از مردم فلسطین حمایت می کنیم، یهود ستیز نیستیم

  • سیاسی
  • جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۳۴
    کد خبر :644755

صبح امروز در عید میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در سی و سومین اجلاس بین المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

 

مهمترین بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ به شرح زیر است:

 

محو اسراییل، یعنی مردم فلسطین اعم از مسلمان و یهودی و مسیحی سرنوشت خود را تعیین کنند و اراذلی مثل نتانیاهو را بیرون اندازند.

 

به گزارش انتخاب،نامگذاری هفته‌ی وحدت در جمهوری اسلامی یک نامگذاری محض نیست، یک تاکتیک سیاسی هم نیست، [بلکه] یک اعتقاد و ایمان قلبی است. جمهوری اسلامی به معنای واقعی، معتقد به لزوم اتحاد امت اسلامی است.

 

وحدت، مراتبی دارد؛ پایین‌ترین مرتبه‌اش این است که مذاهب و اقوام علیه هم دست به تعرض نزنند؛ مرتبه‌ی بالاتر این است که در مقابل دشمن مشترک، دست به دست هم بدهند؛ از این بالاتر اینکه کشورهای اسلامی هم‌افزایی کنند؛ و مرحله‌ی بالاتر اینکه همه‌ی دنیای اسلام متحد شوند برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی.

 

اگر کشورهای اسلامی [حتی] پایین‌ترین مراتب وحدت را هم رعایت میکردند، این‌همه مصیبت در دنیای اسلام وجود نداشت. قضیه‌ی فلسطین، امروز بزرگ‌ترین مصیبت دنیای اسلام است.

 

در بیانات امام راحل و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، مکرر [مسئله‌ی] «محو دولت اسرائیل» مطرح شده؛ این به معنای محو مردم یهودی نیست؛ ما با آنها هیچ کاری نداریم. این به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است. محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمینند، خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند و اراذلی مانند نتانیاهو را ازاله کنند، و این اتفاق خواهد افتاد؛ مثل کشور بالکان که بعد از ۶۰ سال مستقل شد و ملت به کشور خودشان برگشتند.

 

ما طرف‌دار مردم و استقلال فلسطین هستیم؛ ما یهودستیز نیستیم. یهودی‌ها در کشور خودمان با کمال امنیت دارند زندگی میکنند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمدی گفت:

    کمک به مسلمان سخن قران و در دین مبین اسلام ثواب دارد و یک ملت را اواره کردن هنر شیطانی نتانیابو است و کمک به یک ملت مظلوم هنر ایران است و در ترازوی عدل الهی نتانیابو جایی ندارد. ملتها هوشیار باشند، با بصیرت نگاه کنند، کدامیک از اعمال سردمداران امریکایی و صهیونیسمی به انسان می خورد جز اینکه با کشتار و چپاول و غارت و استثمار ملتها جهان هستی را به قانون جنگل تبدیل کرده اند، حتی به جرات می تواند گفت افکار انسانهای شیطانی چون نتانیابو و ترامپ از قانون جنگل بدتر خواهد بود و گذر زمان همه چیز را مشخص می کند و خداوند سخت عذاب می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید