نمره قبولی داوران در لیگ برتر کشتی

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷
    کد خبر :644711

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی معتقد است عملکرد داوران در طول برگزاری رقابتهای لیگ برتر کشتی قابل قبول و رضایت بخش بوده است.

 

ناصر فروتن در پایان رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی که دیدار فینال آن به میزبانی شهر یزد برگزار شد به مهر گفت: در مجموع رقابتهای حساس و سنگینی را پشت سر گذاشتیم. تمامی تیم ها تلاش زیادی کردند تا به مرحله نهایی لیگ برسند که طبیعتا همین موضوع حساسیت و سختی کار داوران را دو چندان می کرد.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه دیدارهای نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی هم به خوبی توسط داوران قضاوت شد. سعی ما بر این بود تا از بهترین و کم اشتباه ترین داوران در این مرحله استفاده کنیم تا مبادا مشکلی در بحث قضاوت بوجود آید. در نتیجه توانستیم بدون هیج مساله و مشکل خاصی این دیدارهای حساس را هم برگزار کنیم.

 

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی ادامه داد: حضور داوران المپیکی و درجه یک بین المللی در طول برگزاری رقابتهای لیگ باعث شد تا درصد اشتباهات به حداقل برسد و اگر شک و شبهه ای هم در برخی کشتی ها وجود داشت با چلنج و بازبینی داوران، حل و فصل شد. در مجموع می توان به داوران نمره قبولی داد هر چند که هنوز رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد به اتمام نرسیده و باید در پایان این مسابقات، به جمع بندی نهایی برسیم.

 

فروتن خاطر نشان کرد: ما همواره با برگزاری کلینیک داوری قبل و بین مسابقات سعی داریم تا از هرگونه اشتباهات داوری جلوگیری کنیم. خوشبختانه در رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی هم شاهد عملکرد خوبی از سوی داوران بودیم به طوریکه سرنوشت هیچ دیدار و مصاف حساسی با مسایل داوری تغییر نکرد و در نهایت تیم ها در کمال عدالت و شفافیت به دیدارهای نهایی راه یافتند.

 

پیکارهای مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در حالی به میزبانی شهر یزد به پایان رسید که تیم بازار بزرگ ایران با شکست تیم سینا صنعت ایذه به عنوان قهرمان دست یافت. تیم هیات کشتی سیرجان نیز با غلبه بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به عنوان سومی رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید