رسانه های اسرائیلی:

نتانیاهو از مرد امنیت به مرد شکست تبدیل شده است

    کد خبر :644701

رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن بی نتیجه توصیف کردن ماجراجویی جدید تل آویو علیه غزه از شکست دیگری که به پرونده نتانیاهو اضافه شده است، پرده برداشتند.

 

به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به تحولات اخیر در غزه اعلام کردند: نتانیاهو از آقای امنیت(« بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تبلیغات انتخاباتی سال ۲۰۱۵ خود را «مرد امنیت» معرفی کرد. او خود را حافظ امنیت نامید که آینده کودکان را تنها او می تواند تأمین کند) به آقای شکست تبدیل شده است.

 

این رسانه ها از شکست ماجراجویی جدید نتانیاهو در غزه خبر دادند و اینکه رژیم صهیونیستی دستاوردی از این اقدامات ددمنشانه نداشته است و اعلام کردند: این درگیری هم مانند موارد قبلی نفعی برای اسرائیل نداشت.

 

رسانه های رژیم صهیونیستی در ادامه اذعان کردند: اسرائیل تمایلی برای ورود به جنگ آتی ندارد و باید با همه تلاش خود را برای ممانعت از وقوع آن به کار گیرد. اسرائیل تاوان سنگینی در جنگ آتی با ایران و متحدانش در منطقه خواهد پرداخت و نمی تواند در آن پیروز شود.

 

به گزارش مهر، شایان ذکر است که مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین قبلا از آتش بس پس از اینکه رژیم صهیونیستی به همه خواسته های مقاومت فلسطین تن داده بود، خبر داده و اعلام کرده بود: این پس از مقابله مقاومت فلسطین با تجاوز صهیونیستها رخ داد و پس از آنکه شوکت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم درهم شکست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید