فعالیت سامانه بارشی در کشور

    کد خبر :644626

صادق ضیاییان با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌ها و نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده بارش باران در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ادامه دارد، اظهار کرد: طی فردا (۲۵ آبان‌ ماه) بارش در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب کشور رخ می‌دهد.

 

وی ادامه داد: طی روز یکشنبه (۲۶ آبان‌ماه) نیز برای جنوب غرب و جنوب کشور رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و در دامنه‌های البرز، زاگرس و سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش در این مناطق ادامه دارد و به مناطق مرکزی کشور نیز کشیده می‌شود، تصریح کرد: طی روز سه‌شنبه (۲۸ آبان‌ ماه) بارش در غرب سواحل و جنوب غرب تضعیف می شود اما به مناطقی از شرق و شمال شرق کشور نیز می‌رسد.

 

به گفته ضیاییان بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است همچنین سواحل غربی دریای خزر از امروز دوشنبه (۲۴ تا ۲۶ آبان‌ماه) و مرکز و غرب خلیج فارس طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷ آبان‌ ماه) مواج است.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ آبان‌ ماه) ابری، همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای چهار و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۲۶ آبان‌ماه) نیز نیمه ابری و همراه با بارش پراکنده و حداقل دمای پنج و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانیتگراد پیش‌بینی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید