بدون فشنگ و امکانات نمی‌توانیم تمرینات خوبی داشته باشیم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸
    کد خبر :644608

بانوی تیرانداز تیم ملی کشورمان گفت: اردوی آمادگی که در هانوفر داشتیم، تاثیرات مثبتی روی عملکرد ما داشت و بدون فشنگ در ایران نمی‌توانیم تمریناتی که باید را داشته باشیم.

 

فاطمه کرم‌زاده، بانوی تیرانداز تیم ملی ایران که موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا قطر که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک نیز بود، جواز حضور در این رویداد بزرگ را به دست بیاورد، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: سطح این مسابقات واقعا بالا بود چون رقبای اصلی ما از آسیا هستند و از آن‌جایی که این تورنمنت آسیایی آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود، فشار بسیار زیادی برای به دست آوردن سهمیه وجود داشت و همه برای دستیابی به این مهم آمده بودند. پیش از اینکه به این تورنمنت اعزام شویم، یک مرحله اردو تمرینی در هانوفر داشتیم.

 

به گزارش برنا؛ وی افزود: به خاطر وجود تحریم‌ها در ایران فشنگ نداریم، در این اردو توانستیم با فشنگ‌های زیادی تمرین کنیم و رکوردهای همه ما بالا آمده بود. در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کردم، رکوردم ۲ تا ۳ رتبه بهتر می‌شد. در این رقابت‌ها هم با اوج آمادگی حضور پیدا کردم و توانستم ۶ نمره بالاتر از رکورد خودم را ثبت کنم. تا حدودی پیش از این تورنمنت فکر می‌کردم که بتوانم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم.

 

کرم‌زاده اظهار داشت: اردوی آمادگی که در هانوفر داشتیم، تاثیرات مثبتی روی عملکرد ما داشت، بدون فشنگ در ایران نمی‌توانیم تمریناتی که باید را داشته باشیم اما با برگزاری این اردو، برای هر وضعیت با تعداد زیادی فشنگ تمرین کردیم. خداراشکر با تمریناتی که در این اردو یک هفته‌ای پشت سر گذاشتیم، توانستیم مشکلات و ضعف‌ها را برطرف کنیم و با عملکرد بهتری راهی قهرمانی آسیا شویم.

 

بانوی تیرانداز تیم ملی در پایان گفت: پس از بازگشت از قهرمانی آسیا فعلا در حال استراحت هستیم اما دوباره از ۱۵ آذر اردوهای تدارکاتی ما آغاز خواهند شد تا بتوانیم خودمان را برای مسابقات زمستانی که در مونیخ برگزار می‌شود، آماده کنیم. هر کسی که به این‌جا رسیده است، تلاش زیادی کرده و هر ورزشکاری که سهمیه المپیک کسب می‌کند، قطعا به فکر مدال است. همه تیراندازانی که سهمیه گرفتند تمام تلاش خود را می‌کنند تا به بهترین نقطه یعنی مدال المپیک برسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید