هرندی، میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی یاریگران زندگی شد

    کد خبر :644409

جشنواره فرهنگی- ورزشی یاریگران زندگی با شعار قاطعانه «نه به اعتیاد» در مجموعه ورزشی نابینایان شهید هرندی برگزار می‌شود.

 

یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بحث کنترل آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر است. از این رو یکی از برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر به‌عنوان متولی اصلی مبارزه با این بلیه شوم، پاکسازی مناطق آلوده و ترویج و گسترش فضاهای فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مناطق است. محله هرندی نیز به‌عنوان یکی از آلوده‌ترین مناطق شهر تهران مورد هدف این برنامه قرار گرفت و در حال تبدیل به منطقه‌ای پاک می‌باشد.

 

ستاد مبارزه با مواد مخدر برای گسترش برنامه‌های فرهنگی؛ مسابقات ورزشی فوتسال چند جانبه را در این منطقه با حضور تیم‌های مختلف از منطقه مذکور برگزار می‌نماید و قرار است دیدار تیم منتخب از بین تیم‌های محله هرندی با تیم منتخب قهرمانان ملی در عرصه ورزش با شعار «قاطعانه نه به اعتیاد» در ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸ برگزار شود.

 

به گزارش مهر، در تیم منتخب قهرمانان ملی تحت عنوان تیم یاریگران زندگی بزرگانی همچون علی پروین، علی دائی، امیر قلعه نویی، وحید شمسایی، سید جلال حسینی، روزبه چشمی، محمد انصاری، فرشید اسماعیلی، امید عالیشاه، محمد نوازی ، بهداد سلیمی ، حسن رنگرز ، کمیل قاسمی و تنی چند از بازیکنان و قهرمانان ملی حضور دارند.

 

این بازی در سالن گلبال منطقه هرندی واقع میدان شوش، خیابان شهید هرندی، میدان شهید هرندی، ضلع شمال غرب پارک صبح و زندگی، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید هرندی با حضور جمعی از ساکنین منطقه و مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر و استان تهران برگزار می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید