محتوای مخصوص کودکان در یوتیوب مشخص می شود

    کد خبر :644388

تولید کنندگان محتوا در یوتیوب باید مشخص کنند هدف آنها کودکان هستند یا خیر. در صورتی که هدف ویدئو کودکان باشد، یوتیوب تبلیغات هدفمند در آنها را حذف می کند.

 

شبکه اجتماعی یوتیوب از این پس تولیدکنندگان محتوا را ملزم می کند تا به طور واضح مشخص کنند محتوای آنها به کودکان تعلق دارد یا خیر.

 

یوتیوب پس از مشخص شدن محتوای مذکور، تبلیغات در ویدئوها که هدف آنها کودکان است را حذف می کند. هدف این شبکه اجتماعی از اقدام مذکور پیروی از قوانین نظارت بر جمع آوری اطلاعات در خصوص کودکان است.

 

چندی قبل یوتیوب متهم شد با انتشار تبلیغات هدفمند در کانال های محبوب کودکان، قانون حفاظت از اطلاعات کودکان در آمریکا را زیر پا می گذارد.

 

این شکایت در خارج از دادگاه باپرداخت ۱۷۰ میلیون دلار جریمه و شرایطی خاص تسویه شد.

 

اقدامات مذکور نیز جهت همخوانی با شرایط تسویه انجام شده اند. براساس شرایط تسویه، یوتیوب اجازه ندارد الگوریتم های تبلیغاتی هدفمند خود را برای کودکان کمتر از ۱۳ سال اجرا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید