کنسرت آفتابگردونیِ فرزاد فرخ برگزار شد

    کد خبر :644332

کنسرت فرزاد فرخ با حضور همیاران پویش آفتابگردون طی ۲ سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو، فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ کشورمان سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ طی ۲ سانس، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به صحنه رفت. محوریت قطعه‌هایی که در این کنسرت اجرا شد از آلبوم «انرژی مثبت» بود. فرزاد فرخ مانند دیگر کنسرت‌هایش تلاش کرد تا انرژی مثبتی در جریان برگزاری کنسرتش جاری باشد و رضایت علاقه‌مندانش نشان داد که در این کار موفق بوده است.

 

«تو مال منی»، «در خواب تو را دیدم»، «دردانه قلب منی» و «به هوای تو» تعدادی از قطعه‌هایی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

 

یکی از نکات ویژه‌ کنسرت فرزاد فرخ، حضور همیاران پویش آفتابگردون بود که در زمینه حمایت از کودکان کار فعال هستند.

 

هشتم شهریور امسال فرزاد فرخ به عنوان مهمان ویژه به جشن پویش آفتابگردون می‌رود و به عنوان عضو افتخاری این پویش انتخاب می‌شود.

 

به همین دلیل برای کنسرت بیست و یکم آبان ۱۳۹۸ از همیارهای پویش آفتابگردون دعوت می‌کند تا به کنسرتش بیایند و مهمانان ویژه‌ی این اجرا باشند.

 

همیاران آفتابگردونی هر هفته چهارشنبه‌ها به چهارراه‌ها می‌روند و با کودکان کار دیدار می‌کنند؛ کتاب‌خوانی، قصه‌خوانی، بازی‌های فکری، سوادآموزی و آموزش‌های روانشناسی از جمله فعالیت‌های همیاران آفتابگردونی برای کودکان کار است.

 

این کنسرت زمینه‌ای برای قدردانی از همیاران پویش آفتابگردون بود که به صورت داوطلبانه به کودکان کار خدمت می‌کنند.

 

فرزاد فرخ با دعوت از این همیاران آفتابگردونی تلاش کرد تا در راستای وظایف اجتماعی‌اش فعالیتی درست داشته باشد و توجه جامعه را به سوی فعالیت‌های اجتماعی جلب کند.

 

«دیوونه برگرد هنوز عاشقتم»، «باز نم بارون»، «رویای من»، «تمام من برای تو»، «اهل عاشقی»، «لبخند»، «گل سرخ» و «دیوار» برخی دیگر از قطعه‌هایی بودند که در کنسرت شب گذشته فرزاد فرخ اجرا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید