ثبت‌نام تهرانی‌ها در طرح اقدام ملی مسکن از پایان آذر‌ آغاز می شود

    کد خبر :644299

وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران از پایان آذرماه آغاز می‌شود.

 

امروز همایش سراسری انجمن خیرین راه و ترابری با ‌وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل انجمن خیرین راه و ترابری (‌محمدحسین میرشفیع‌) در وزارت راه وشهرسازی برگزار شد.

 

در حاشیه این مراسم وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌‌ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در 4 استان ‌سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی آغاز شده است.

 

محمد اسلامی ادامه داد: ‌ثبت نام تهرانی‌ها در این طرح اقدام ملی از پایان آذرماه خواهد بود ضمن آنکه منطقه تهرانسر در استان تهران نیز در این سامانه لحاظ شده است.

 

وی بیان کرد: از روز آغاز ثبت‌نام تاکنون‌ تعداد ۱۵ هزار نفر از استان‌های قم، خراسان‌شمالی و خراسان جنوبی‌ ثبت‌نام کرده‌اند.

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون 230 هزار نفر از سامانه طرح اقدام ملی مسکن بازدید کرده‌اند، اضافه ‌کرد: در طرح اقدام ملی سامانه فقط ثبت‌نام کسانی انجام می‌شود که واجد شرایط باشند.

 

وی یادآور شد: ظرفیت ثبت نام استان قم در دو ساعت اول تکمیل شد ضمن آنکه در حال آماده سازی اراضی هستیم تا دوباره در این استان با ایجاد ظرفیت، ثبت نام کنیم.

 

به گزارش فارس، وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره اسلامی درباره ساخت مسکن ویژه کارکنان دولت اظهار کرد: این طرح از محل پس‌انداز اجرا می‌شود؛ موضوع‌ به دستور رئیس‌جمهور برای طراحی مدل اجرایی و تصویب در دولت، به سازمان برنامه و بودجه ‌‌ارسال شده است.

 

اسلامی همچنین اظهار داشت: ساخت مسکن در پادگان (06‌ تهران) در قالب تفاهم وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه نیروهای مسلح است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید