تغییرات در اساسنامه صندوق بازنشستگی وزارت نفت با هدف تأمین هزینه‌های انتخاباتی است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶
    کد خبر :644220

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه تغییرات در اساسنامه صندوق بازنشستگی وزارت نفت، سیاسی است گفت: برخی‌ها می‌خواهند از این جابه‌جایی‌ها هزینه‌های انتخاباتی را تأمین کنند.

 

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره ابهامات موجود در تغییرات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی وزارت نفت گفت: به نظر می‌رسد که این اقدمات شبهه‌ناک است.

 

وی با بیان اینکه نباید به سمتی برویم که نیشکر هفت تپه، هپکو و ماشین‌سازی تبریز تکرار شود، افزود:‌ عده‌ای بانک رفاه که صاحب آن کارگران و مستمری‌بگیران است را بنا دارند با شراکت مجلس و زد و بند خاصی ظرف مدت پنج سال واگذار کنند.

 

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سهامداران بانک رفاه کارگران است و سهامداران صندوق بازنشستگی وزارت نفت هم کارکنان این وزارتخانه، لذا هیچکس نمی‌تواند دخل و تصرفی در حق و حقوق آنها داشته باشد.

 

قاضی‌پور گفت: به نظر من برخی اقدامات و تغییرات صورت گرفته در اساسنامه صندوق وزارت نفت و تلاش‌ها برای واگذاری بانک رفاه به بخش خصوصی مشکوک بوده و رانتی پشت قضیه وجود دارد.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد این تغییرات در اساسنامه‌ها و واگذاری‌ها رنگ وبوی سیاسی داشته که می‌خواهند هزینه‌های انتخاباتی را از آن دربیاورند در حالی که مردم هوشیار و بیدار بوده و تمامی این موضوعات را متوجه می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید