گسترش روابط اینترپل ایران و ارمنستان

    کد خبر :643904
گسترش روابط اینترپل ایران و ارمنستان

رئیس پلیس بین الملل ناجا در دیدار با رئیس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان از آمادگی اینترپل تهران برای دستگیری و استرداد متهمان بین المللی خبر داد.

 

سردار “هادی شیرزاد” به منظور بررسی موضوعات مشترک پلیسی فی ما بین پلیس جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان، با سرهنگ “آرتور مارتیروسیان”، رئیس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان دیدار و گفت و گو کرد که در این دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا به مشترکات فرهنگی و رابطه دیرین و دوستانه دو کشور اشاره کرد و خواستار ارتباط مناسب بین مسئولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان و همچنین اینترپل تهران و ایروان شد.

 

سردار شیرزاد در این دیدار همچنین بر پیگیری موضوعات مشترک پلیسی از جمله جنایی، مرزی، مواد مخدر، آموزشی، تبادل هیئت های کارشناسی و تشکیل کمیته های تخصصی، رسیدگی موثرتر به درخواست استرداد متهمان بین المللی جرایم مختلف به ویژه جرایم سازمان یافته فراملی تحت تعقیب جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

 

سرهنگ “آرتور مارتیروسیان” رئیس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان نیز از پلیس بین الملل ناجا برای هماهنگی های صورت گرفته در راستای بازدید از پلیس های تخصصی تقدیر و تشکر کرد.

 

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان همچنین به گسترش مناسبات و روابط پلیسی فی مابین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان برای توسعه و ارتقاء امنیت و مکانیزم های امنیتی اشاره و تاکید کرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید