کرباسچی: در شأن رئیس‌جمهور نیست در محافل عمومی از پرونده‌های فساد، کلّی و مبهم سخن بگوید

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۳۱
    کد خبر :643884

دبیرکل حزب کارگزاران با اشاره به سخنان حسن روحانی در یزد گفت: در شأن رئیس‌جمهور نیست که در محافل عمومی، به‌صورت کلی و مبهم از پرونده‌های فساد سخن بگوید.

 

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد مبنی بر برخورد گزینشی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی، گفت: به نظر می‌رسد سخنان رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد درباره برخورد با فساد، سخنانی ناشی از اعتقاد شخصی و نگرش وی نبود؛ شاید روحانی از فضا و اتفاقات رخ داده در محل سخنرانی عصبانی شده بود که چنین کلماتی را به زبان راند.

 

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، تصریح کرد: طبیعتاً قوه قضاییه وفق وظیفه ذاتی و قانونی خود به برخورد با افرادی می‌پردازد که اقدام خلاف و مفسدانه مرتکب شده‌اند.

 

به گزارش فارس، کرباسچی بیان داشت: رئیس جمهور اگر پرونده فساد خاصی را مدنظر دارد باید به صورت موردی و جزئی، موضوع را به قوه قضاییه و حتی وزارتخانه تحت امر خود ارجاع دهد؛ چرا که در امر مبارزه با فساد و شناسایی مصادیق مفسد، کلی‌گویی و مبهم سخن گفتن، مشکلی را حل نمی‌کند.

 

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: قطعاً در شأن رئیس‌جمهور نیست که در محافل عمومی، به صورت کلی و مبهم از پرونده‌های فساد سخن گوید. از سویی دیگر در شرایط فعلی، موضع‌گیری‌ها و سخنان و رفتار مسئولان قوای مختلف باید در جهت تزریق آرامش خاطر به مردم باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید