برکناری احمد شقاقی از سبک‌های آزاد کاراته

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۵۲
    کد خبر :643857
برکناری احمد شقاقی از سبک‌های آزاد کاراته

پس از رفتار پراشتباه احمد شقاقی در مسابقات بین المللی سبک‌های غیرکنترلی کاراته در ژاپن، شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان فدراسیون برخورد قاطعی با وی داشتند و او را از مسئولیت خود برکنار کرده‌اند.

مسابقات بین‌المللی یکی از سبک‌های غیرکنترلی کاراته روز جمعه به میزبانی کشور ژاپن و در شهر توکیو برگزار شد که احمد شقاقی رئیس سازمان سبک‌های آزاد فدراسیون کاراته به همراه چند ورزشکار از جمله یک بانوی کاراته‌کا راهی این دوره از مسابقات شدند.

 

متاسفانه در چارچوب این رقابت‌ها، لحظه ورود تنها نماینده کاراته بانوان کشورمان به روی تاتامی، شقاقی رفتاری خارج از چارچوب شرع و عرف انجام داده است که منتشر شدن صحنه این کلیپ غیرشرعی و رعایت نکردن شئونات اسلامی طی دو روز گذشته با واکنش های زیادی روبرو شده است.

 

به همین دلیل طبق آخرین شنید‌ه‌ها، مسئولان فدراسیون کاراته برخورد قاطعی با شقاقی داشته‌اند و وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته را به عنوان مسئول سبک‌های آزاد انتخاب کرده‌اند و با این حساب از این پس احمد شقاقی هیچ مسئولیتی در سبک‌های آزاد نخواهد داشت. ضمن اینکه ریاست سبک “کن شین کان” که به احمد شقاقی تعلق داشت که گویا این سبک نیز از این پس تا زمان نامشخصی اجازه فعالیت در مسابقات بین المللی را ندارد.

 

احمدی شقاقی در دوران ریاست فرجی و سمندر سالیان سال به عنوان نایب رئیس فدراسیون کاراته فعالیت می‌کرد، اما پس از انتخابات ریاست فدراسیون کاراته؛ طباطبایی دیگر از او به عنوان نایب رئیس فدراسیون استفاده نکرد و تنها مسئولیت سبک‌های آزاد را برعهده داشت که از این پس هیچ مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید