دستگیری ۲۳ سوداگر مرگ در ملایر

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۵۸
    کد خبر :643824
دستگیری ۲۳ سوداگر مرگ در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۱ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۲۳ متهم در این رابطه ‏طی عملیات های مختلف خبر داد و گفت: در یک مأموریت یکی از توزیع کنندگان موادمخدر در ‏یک دستگاه خودرو به همراه یک سرنشین در محور مواصلاتی منتهی به شهرستان شناسایی و ‏متوقف شد.‏

 

سرهنگ محمدباقر سلگی ، با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از این خودرو سه کیلو و ۸۵۰ گرم حشیش کشف و ضبط شد، افزود: در مأموریت دوم نیز مخفیگاه یکی از سوداگران مرگ در شهرستان شناسایی و در یک عملایت ضربتی و بازرسی از آن مقدار دو کیلو و ۶۸۰ گرم شیشه و ۲۰۰ گرم هروئین به همراه ترازوی دیجیتال کشف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح حجمی نیز مأموران انتظامی ملایر ۱۵ کیلوگرم موادمخدر گل، ۶۲ گرم هروئین، ۲۲۸ گرم تریاک، ۱۰۹ گرم شیره تریاک و ۱۸ گرم شیشه کشف کردند و ۲۱ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری ۱۸ سارق و کشف انواع سرقت و اموال مسروقه خبر داد و گفت: دو نفر سارق سابقه دار در حین سرقت محتویات داخل خودرو با حضور به موقع مأموران کلانتری ۱۲ ملایر به دام افتادند. این دو سارق زمانی که قصد درگیری و فرار داشتند، با شلیک هوایی مأموران تسلیم شدند و خوشبختانه در این ماجرا کسی مجروح نشد.

 

وی با بیان اینکه طی مأموریت های دیگر نیز ۹ سارق با تلاش پلیس آگاهی، کلانتری های ۱۱ ،۱۲ ،۱۳ و پاسگاه زمان آباد ملایر شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: یک دستگاه موتورسیکلت ۲۰۰CC به همراه سارق، یک سارق اماکن خصوصی، چهار نفر سارق لوازم کشاورزی و یک سارق حین بازکردن قفل موتورسیکلت دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در عملیاتی دیگر هفت سارق دستگیر و ۱۴ فقره سرقت کشف شد، گفت: به دنبال سرقت های متوالی در حوزه کلانتری ۱۱ شهدا، با هماهنگی با مقام قضایی انجام کار اطلاعاتی و کشف سرنخ های متعدد، یک طرح ضربتی اجرا شد و طی آن دو متهم حرفه ای در زمینه سرقت لوازم داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند و به ارتکاب شش فقره سرقت اعتراف کردند.

 

سلگی با اشاره به اینکه در عملیاتی جداگانه نیز پنج نفر سارق در حین ارتکاب جرم و سرقت لوازم داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند و به تعداد هشت فقره سرقت اعتراف کردند، یادآور شد: کلیه امول کشف شده به صاحبان و مال باختگان تحویل داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید