له شدن تیگو ۵ پس از تصادف با ۲ خودرو

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۲۲
    کد خبر :643805

خودروی تیگو ۵ پس از تصادف شدید با دو خودرو در شرق تهران، متلاشی شد.

 

ساعت 2:30 بامداد امروز، حادثه تصادف در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان گلشن به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بی‌درنگ آتش‌نشانان نیروهای عملیات ایستگاه 103 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه اعزام کرد.

 

حسن جعفری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری تیگو 5 به هنگام حرکت در فلکه دوم تهرانپارس با یک دستگاه خودروی پرشیا برخورد کرده و پس از برخورد با یک دستگاه خودروی مزدا وانت پارک شده واژگون شده بود.

 

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان خودروی تیگو مجروح و داخل اتاقک آن گرفتار شده بود.

 

جعفری تصریح کرد: گروهی از آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات ویژه آتش‌نشانی، در حضور عوامل اورژانس به نجات سرنشین خودروی واژگون شده (یک خانم) پرداختند و بعد از انجام عملیات رهاسازی، این فرد مصدوم را برای انتقال به بیمارستان در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

 

به گزارش تسنیم،این فرمانده آتش‌نشانی افزود: همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان با نصب علائم هشداردهنده ایمنی در اطراف محل حادثه و قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین آنها، به ایمن‌سازی محل حادثه پرداختند.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود، با جرثقیل و تجهیزات ویژه نجات، خودروهای تصادفی را به محلی امن انتقال دادند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید