منافع مردم ایجاب کند استانداران و فرمانداران را تغییر می‌دهیم، حتی شب انتخابات

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
    کد خبر :643638

وزیر کشور گفت: در مورد تغییرات استانداران و فرمانداران هر زمان که احساس کنیم منافع مردم در جابجایی استانداران و فرمانداران است اقدام می‌کنیم.

 

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به اظهارات اخیر دبیر شورای نگهبان درباره تغییر فرمانداران و استانداران اظهار کرد: ما در مورد تغییرات استانداران و فرمانداران هر زمان که احساس کنیم منافع مردم در اجرای قانون در جابجایی استانداران و فرمانداران است، اقدام می‌کنیم، حتی اگر در شب انتخابات باشد .

 

وی گفت: من درباره مساله تغییر استانداران و فرمانداران به صورت حضوری به آیت الله جنتی توضیح دادم و گفتم ما با قانونی در بحث بازنشستگان مواجه شدیم. بعضی استانداران بازنشسته شدند و بعضی هم پست های بالاتری گرفتند.

 

به گزارش فارس،رحمانی فضلی تصریح کرد: اما نکته اصلی این است که قطعا و حتما تغییر استانداران و فرمانداران در جهت انجام صحیح و قانونی انتخابات است.

 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: درباره فرمانداران و استانداران که مجری انتخابات هستند حرفی گفته شود، شبهه انداختن در انتخابات است و خلاف نظر رهبری است که تاکید بر مشارکت دارند.

 

او همچنین تاکید کرد: به عنوان وزیر کشور میگویم محال است بگذارم حق قانونی هیچ کس چه رای دهنده و چه نامزد انتخابات از بین برود. تمام تلاشم را در این مسیر خواهم کرد بنابراین خواهش دارم فضا را آرام نگه داریم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید