مدیرعامل جدید بنیاد علوی معرفی شد+تصویر حکم انتصاب

    کد خبر :643323

رئیس بنیاد مستضعفان در حکمی “محسن منصوری” را برای دو سال به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره بنیاد علوی منصوب کرد.

پرویز فتاح در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد علوی با تاکید بر این موضوع که بنیاد علوی بازوی جهادی بنیاد مستضعفان است؛ تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان تعامل این بنیاد با گروه‌های جهادی تحول چشم گیر پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر نقش بنیاد علوی در هم افزایی میان گروه‌های جهادی و بنیاد مستضعفان گفت: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی تحول چشم گیر پیدا می‌کند.

فتاح با اشاره به اینکه همه بخش‌های بنیاد باید در خدمت محرومان و مستضعفان باشد؛ افزود: هر تلاشی در هر بخشی از بنیاد مستضعفان انجام می‌گیرد باید با نیت کمک به طبقه مستضعف جامعه باشد. اگر بنیاد فعالیت اقتصادی انجام می‌دهد؛ بدین معنا نیست که این بخش باید فارغ از مشکلات و مسائل مستضعفان باشد بلکه تقویت بخش اقتصادی باید در راستای تقویت بازوی اجتماعی بنیاد و درنتیجه کمک رسانی بهتر به محرومان باشد.

فتاح با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در رفع نواقص و ترویج الگوی طرح پیشرفت و آبادانی قلعه گنج گفت: در بنیاد مستضعفان توجه به گسترش طرح‌های پیشرفت و آبادانی افزایش می‌یابد و بنیاد باید علم گروه‌های جهادی در کشور را بدست گیرد.

محسن منصوری کیست؟

منصوری متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی سابقه دبیرکلی جامعه اسلامی دانشجویان را در کارنامه دارد و پیش از این مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) بود .

تدریس در دانشگاه، فعالیت در ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و حضور در حوزه وزارتی آموزش و پرورش از سوابق محسن منصوری است.

او به مدت چهار سال (۸۸-۹۲) فرماندار ورامین بود و یک سال نیز به عنوان فرماندار نمونه تهران انتخاب شد.

7
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. خودی گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۱

    کی قراره دست از سر این مملکت بردارید

  2. هیچکس گفت:

    تو هم یکی مثل موسی برزگری، دارابی، رضاپور حاج علیزاده چه فرقی بحال این مردم داره فقط اومدین تا دست محکمی در دزدی از سفره انقلاب داشته باشی همین خیلی دوست دارم مثل برزگر نتیجه کار تو رو هم ببینم

  3. حبیب شهمرادزاده گفت:

    چگونه میتوانم با شما ارتباط برقرار کنم.

    1. تحریریه بازتاب گفت:

      درود بر شما
      اگر منظورتون ارتباط با سایت هست :
      امکان ارتباط از طریق خطوط تلگرام و شماره های درج شده وجود دارد.

      https://t.me/baztab_me

      https://baztab.ir/contact-us/

  4. طیبه پاکزاد مایوان گفت:

    سلام خسته نباشید خدمت شما ببخشید می خواستم بدانم در خراسان شمالی شهرستان بجنورد بنیاد علوی هست یا خیر و ادرسش کجاست می خواستم بنده معرفی کنید به این بنیاد چون سازمان مردم نهاد دارم ادرس ومسول می خواستم بدانم ممنون

  5. سید موسی میرنژاد تولون گفت:
    مخالفم ۱

    سلام . بنده حسب بیانات رهبری معزز دوسال است مها جرت معکوس کرده ئ در مغان گرمی دامداری راکد را فعال کردم ۱۸ ماه است بنیاد و بانک سینا ما را سرگردان کرده و کسی جوابگو نیست

  6. امید دلجو گفت:

    سلام و وقت بخیر
    یه انتقادی داشتم به بنیاد علوی شهرستان چالدران
    بنیاد علوی در شهرستان چالدران اگه پارتی داشته باشی میتونی تسهیلات بگیری وگر نه هیچ
    کلا به جای این که به مردم بی بضاعف تسهیلات بدن به مردم ثروت مند ودارای شغل مناسب تسهیلات دادن و هیچ کس هم جوابگوی ما مردم بیچاره نیست
    ما از کجا میتوانیم شکایت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید