دانلود آهنگ آسان تر از همیشه

    کد خبر :643098

گوش دادن به آهنگ علاوه بر اینکه شما را سرگرم می کند بلکه منجر به تحریک شدن احساسات شما می شود و به بهبود خلق و خوی شما کمک می کند. اگر به دنبال گوش دادن به جدیدترین قطعات موسیقی باشید قطعا جمله «دانلود آهنگ» را در گوگل جستجو کرده اید و با صدها سایت برای این مهم مواجه می شوید که یکی از آنها «نوا» خواهد بود.

 

 

«رسانه نوا» به عنوان یک رسانه متفاوت در عرصه موسیقی با هدف ترویج فرهنگ، رشد و توسعه موسیقی فعالیت خود را از سال 1394 و با کسب مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرده و در مدت کوتاهی جمع کثیری از مخاطبان را به سمت خود روانه داشته است. در این رسانه شما با اطلاعت کاملی از دنیای موسیقی مواجه هستید. تمامی اتفاقات به روز موسیقی توسط «نوا» پوشش داده می شود،‌ این پوشش از اخبار متنی اتفاقات حوزه موسیقی آغاز می شود و تا مصاحبه با هنرمندان این عرصه ادامه دارد. «نوا» برای اولین بار و به عنوان نخستین رسانه حرفه ای دنیای موسیقی مجوز فعالیت رسانه صوت و تصویر فراگیر را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد و گام بلندی در حوزه برنامه سازی عرصه موسیقی برداشته است.

 

 

«نوا» با همکاری خبره ترین فیلم برداران و تدوینگران عرصه تصویر توانسته است کنسرت های موسیقی کشور را به صورت گسترده و با کیفیتی مطابق استانداردهای جهانی به تصویر بکشد. به طوری که هم اکنون مرجع اصلی گزارش های تصویری موسیقی ایران باشد.

 

همچنین رسانه «نوا» توانسته است با گردآوری نزدیک به 10000 قطعه موسیقی تبدیل به یک مرجع رسمی و معتبر برای دانلود آهنگ شود. به طوری که کاربر به محض ورود به «نوا» با دنیایی از آهنگ ها با سبک های متفاوت روبرو می شود و می تواند با توجه به سلیقه و سبکی که از موسیقی انتظار دارد برای دانلود آهنگ خواننده موردعلاقه ی خود با بهترین کیفیت اقدام کند. مخاطبان می توانند قبل از دانلود آهنگ ابتدا آن را گوش دهند تا در صورت رضایت آن را دانلود نمایند.

 

تمامی هنرمندان عرصه موسیقی اعم از خواننده، ترانه سرا،‌ آهنگ ساز،‌ تنظیم کننده و … در رسانه «نوا» دارای صفحه اختصاصی هستند که شما می توانید با کلیک بر روی آن به تمامی اطاعات هنرمند از جمله: قطعات، ‌بیوگرافی،‌ اخبار و … دسترسی پیدا کنید.

 

 

به طور مثال مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه « دانلود آهنگ های جدید مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ بیش از 40 تک آهنگ از این هنرمند را دریافت کنند و در جریان تمامی اخبار او قرار گیرند. ویدیو کنسرت های جذاب، بخش بعدی این صفحه خواهد بود که در دسترس علاقه مندان قرار دارد. همچنین هواداران این خواننده میتوانند با دنبال کردن این صفحه در جریان تمامی کنسرت های مهدی یراحی قرار گیرند.

 

 

علاقه مندان به موسیقی سنتی نیز می توانند به طور مثال با مراجعه به صفحه «دانلود آهنگ های جدید سینا سرلک» خواننده موسیقی سنتی کشور به بیش از 30 تک آهنگ منتشر شده از سوی این هنرمند دسترسی داشته باشند. بیوگرافی کامل این خواننده،‌ اطلاعات‌ آلبوم های منتشر شده،‌ موزیک ویدیو ها و برنامه جامع کنسرت ها از دیگر عناوین موجود در صفحات این هنرمند است.

 

برای ما بنویسید شما طرفدار کدام سبک موسیقی هستید ؟ پاپ یا سنتی ؟‌

 

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. دانشجو گفت:

    بیشتر طرفدار سنتی هستم مخصوصا همایون شجریان

دیدگاهتان را بنویسید