راموس-بوسکتس و نبرد احتمالی در عربستان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
    کد خبر :643035

ورزشگاه الجوهره شهر جده میزبان سه دیدار بزرگ بین چهار تیم اسپانیایی مطرح برای کسب سوپرجام خواهد بود.

 

با درخواست فدراسیون فوتبال عربستان و تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا، سوپرجام این کشور از امسال و تا سه سال آینده با سیستم و روشی جدید برگزار می شود و چهار تیم برتر فصل قبل برای قهرمانی خواهند جنگید که این بازی‌ها در کشور عربستان برگزار می شوند.

سرخیو راموس(رئال مادرید)، بوسکتس(بارسلونا)، خوزه گایا(والنسیا) و سائول نیگز(اتلتیکو مادرید) به نمایندگی از تیم های خود در مراسم قرعه کشی سوپرجام اسپانیا که قرار است در عربستان برگزار شود، حاضر شدند و طبق قرعه کشی تیم‌های والنسیا و رئال مادرید روز هشتم ژانویه و دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا روز نهم ژانویه برابر هم صف آرایی می کنند.

 

قرار است این دو دیدار در ورزشگاه الجوهره شهر جده برگزار شود، در صورت پیروزی تیم های بارسلونا و رئال در بازی ابتدایی ، الکلاسیکو روز ۱۲ ژانویه در این ورزشگاه مدرن در قلب شهر جده برگزار می شود.

 

به گزارش ورزش سه، این ورزشگاه ۶۲۲۴۱ نفره تاکنون بازی های بزرگی را میزبانی کرده است. تیم های عربستان، الاهلی، الاتحاد و نجران در آن از میهمانان خود در رقابت های گذشته میزبانی کرده اند و با توجه به تغییرات، این ورزشگاه را می توان مدرنترین ورزشگاه عربستان دانست. گفتنی است تیم بارسلونا با ۱۳ و رئال با ده قهرمانی، در سوپرجام رکورددار هستند.

 

عربستان در نظر دارد تا با حضور تیم های بزرگ در کشورش، با استفاده از حضور ستارگان فوتبال، هواداران بیشتری را به ورزشگاه بکشاند. بازی های بزرگی چون یوونتوس _ میلان و یا برزیل _ آرژانتین پیش از این در عربستان برگزار شده است.

 

فدراسیون عربستان برای برگزاری سوپرجام در سه سال، ۴۰ میلیون یورو به حساب فدراسیون فوتبال اسپانیا ریخته است. همچنین دیه گو سیمئونه به دلیل محرومیت طولانی مدت نمی تواند تیمش را از روی نیمکت در دیدار برابر بارسلونا و در صورت پیروزی، در بازی فینال همراهی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید