توهین زشت رونالدو به ساری

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۹:۱۴
    کد خبر :642714

حواشی اتفاقات عجیب مربوط به کریستیانو رونالدو در بازی دیشب مقابل میلان پایان ندارد.

 

آغاز این حواشی از دیدار هفته قبل یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان کلید خورد. مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس در دقایق پایانی و در حالیکه تیمش نیاز به گل داشت، کریستیانو رونالدو را تعویض کرده و پس از پایان بازی مدعی شد دلیل این تصمیم مصدومیت ستاره پرتغالی بوده است.

 

اما این اتفاق البته خیلی زودتر در دیدار یوونتوس مقابل میلان تکرار شد و در حالیکه بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، این بار ساری در دقیقه 55 کریستیانو رونالدو را تعویض کرده و پائولو دیبالا به جای او وارد میدان شد.

 

ستاره به نظر عصبانی یوونتوس این بار بر خلاف دفعه قبل تصمیم گرفت به جای نشستن روی نیمکت، مستقیما راهی رختکن و حتی بیرون ورزشگاه شود و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد رونالدو در هنگام خروج از میدان از واژه توهین آمیز “حرامزاده” خطاب به سرمربی یوونتوس استفاده کرده است.

 

به گزارش 3، مائوریتسو ساری دیشب و علیرغم واکنش کریستیانو رونالدو باز هم ترجیح داد نسبت به او کرنش نشان داده و فعلا به اعتراضات ستاره پرتغالی واکنش نشان ندهد. اما در ادامه فصل باید دید در صورت تکرار تعویض رونالدو، این بار رفتار او و در ادامه عکس العمل کادر فنی و مدیریت باشگاه یوونتوس چگونه خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید