رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا:

خواهر و برادر ناتنی با ۸ کیلو تریاک و حشیش دستگیر شدند

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۵۳
    کد خبر :642684
خواهر و برادر ناتنی با ۸ کیلو تریاک و حشیش دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری خواهر و برادری خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: از خودروی متهمان ۷ کیلو تریاک و یک کیلو حشیش کشف شد.

 

سرهنگ رضا حیدری در توضیح این خبر اظهار کرد: ساعت ۴ بامداد اوایل هفته گذشته عوامل کلانتری ۱۱۰شهدا که در حال گشت زنی در محدوده خیابان پیروزی بودند به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک می شوند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرنشین و راننده خودرو، خانم و آقایی بودند، گفت: مدتی ماموران خودرو را تحت مراقبت قرار داده و در استعلام گیری از پلاک ثبتی مشخص شد که خودرو سرقتی نبوده و سابقه ثبت سرقت ندارد.

 

کلانتر محله شهدا با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل با سرعت بالایی متواری شدند، افزود: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز و ماموران کلانتری موفق شدند هر ۲ متهم را پس از دقایقی دستگیر و خودروی آنان را مورد بررسی قرار دهند.

 

وی بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهمان ۷ کیلو تریاک و یک کیلو حشیش و مبلغ ۴ میلیون تومان کشف شد و متهمان به کلانتری منتقل شدند.

 

حیدری عنوان کرد: متهمان در کلانتری اظهار داشتند خواهر و برادر ناتنی هستند و در شهرهای اطراف سکونت داشتند و مقداری مواد مخدر خریداری و قصد انتقال آن را به محل سکونتشان داشتند که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شده اند.

 

به گزارش مهر، رئیس کلانتری ادامه داد: متهمان همچنین در خصوص وجوه نقد همراهشان، گفت: مبلغ مذکور را از فروش مواد مخدر به دست آورده اند.

 

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید