نوکیا۸.۲ با دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی می شود

    کد خبر :642383

گزارش های جدید حاکی از آن است که موبایل نوکیا۸.۲ فقط به صورت۵G عرضه می شود. این موبایل نمایشگری بدون بریدگی و دوربین سلفی پاپ آپ دارد و در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ رونمایی می شود.

 

به نظر می رسد شرکت HMD Global قصد دارد موبایل نوکیا۸.۲ ۵G را با تراشه اسنپ دراگون۷۳۵ بسازد.

 

با توجه به گزارش های منتشر شده درباره نوکیا۸.۲ به نظر می رسد این دستگاه پرچمدار نیست بلکه یک موبایل میان رده با ویژگی های قابل توجه است.

 

گزارش های پیشین حاکی از آن بود که این موبایل احتمالا در ۲ نسخه (۴G و ۵G) عرضه می شود. اما طبق گزارشی جدید نوکیا۸.۲ فقط در نسخه ۵G عرضه می شود. همچنین احتمالا دستگاه مذکور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در ماه فوریه رونمایی شود.

 

البته احتمال دارد نوکیا۸.۲ با نام دیگری نیز به بازار عرضه شود. نوکیا۸.۲ ۵G احتمالا نخستین موبایل این شرکت است که دارای نمایشگری بدون بریدگی است و دوربین سلفی پاپ آپ دارد. دوربین سلفی این دستگاه ۳۲ مگاپیکسل است. پشت دستگاه ۴ دوربین نصب شود. البته باید توجه داشت کوالکام هنوز تراشه اسنپ دراون ۷۳۵ را معرفی نکرده است.

 

این موبایل در سه نسخه با RAMهای ۴،۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه های داخلی ۶۴،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می شود. احتمالا این نخستین موبایل فنلاندی با ۸ گیگابایت RAMخواهد بود.

 

دوربین اصلی دستگاه نیز ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. طبق گزارش های مختلف قیمت این موبایل در آمریکا ۵۰۰ دلار خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید