پیش‌بینی وضعیت آب و هوا؛

شب‌های زیر صفر درجه در مناطق زلزله‌زده

    کد خبر :642360
شب‌های زیر صفر درجه در مناطق زلزله‌زده

سازمان هواشناسی اعلام کرده هوای سرد طی این هفته در نواحی زلزله زده شمال غرب کشور ماندگار خواهد بود و دمای هوا در برخی نقاط به منفی ۷ درجه خواهد رسید.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور  اعلام کرد: از امروز تا پنجشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود و به سبب پایداری هوا افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

 

صادق ضیاییان افزود: امروز در نواحی مرکزی خلیج فارس، بارش پراکنده و احتمال رعد و برق وجود دارد. همچنین از امروز تا اواسط فردا غرب دریای عمان، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود و در نوار شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش می یابد.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وضعیت جوی مناطق زلزله زده گفت: طی این هفته در نواحی زلزله زده شمال غرب کشور هوای سرد ماندگار خواهد بود و دمای هوا در سردترین ساعات برای منطقه میانه حدود منفی یک تا دو درجه سانتیگراد و در ناحیه سراب حدود منفی ۷ تا ۵ درجه پیش بینی می شود. در سه روز آینده آسمان این مناطق صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه در این مناطق افزایش ابر و بارش های پراکنده دور از انتظار نیست.

 

هوای تهران امروز و فردا صاف و غبارآلود پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۱۷ و ۹ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

 

شهرکرد امروز در سردترین ساعات دمای منهای ۸ سانتیگراد را تجربه خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید