تعویض کریس رونالدو؛ عصبانیت یا مصدومیت؟

    کد خبر :642328

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس نشان داد میانه خوبی با تعویض شدن ندارد.

 

 کریستیانو رونالدو چند شب قبل و در دیدار یوونتوس مقابل لوکوموتیو در لیگ قهرمانان در اواخر بازی تعویض شده و چهره وی نشان می داد چندان از این اتفاق راضی نیست. البته مائوریتسیو ساری، سرمربی بیانکونری بعد از این تصمیم مدعی شد برای حفظ سلامتی کریستیانو رونالدو این کار را انجام داده و ستاره پرتغالی قبل از بازی کمی احساس درد داشته است.

 

اما امشب و در دیدار مقابل میلان این اتفاق دیگر خیلی زودتر از موعد مقرر رخ داد. کریستیانو رونالدو در دقیقه 55 جای خود را به پائولو دیبالا داد و از ترکیب یوونتوس خارج شد. البته رونالدو بعد از تعویض شدن با دیبالا دست داد اما راهی نیمکت یووه نشد و مستقیما به رختکن رفت.

 

به گزارش ورزش سه،مشخص نیست آیا این تصمیم کریستیانو رونالدو از روی عصبانیت به دلیل تعویض شدن بوده یا اینکه وی به دلیل دیگری مستقیما راهی رختکن شده است. اما به هر حال کمتر در سال های اخیر شاهد تعویض وی در اوایل نیمه دوم بوده ایم و باید دید واکنش کریستیانو رونالدو در ادامه فصل به این تصمیمات ساری چه خواهد بود.

 

اما جالب اینجاست که پائولو دیبالا که به جای رونالدو وارد زمین شده بود، در دقایق پایانی موفق شد با یک حرکت تماشایی قفل دروازه میلان را شکسته و در شبی که روسونری بازی بسیار خوبی در تورین ارائه داد، سه امتیاز شیرین را برای یووه به ارمغان آورده و باعث صعود دوباره آنها به صدر جدول شود.

 

البته در ادامه تصاویری منتشر شده که نشان می دهد که کریستیانو رونالدو درخواست تعویض کرده است. به نظر می رسد تشدید مصدومیت عامل درخواست وی از مائوریتسیو ساری بوده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید