آشوب در بوندسلیگای عصا قورت داده!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۵۹
    کد خبر :642318

داوید آبراهام، کاپیتان فرانکفورت، در جریان بازی امشب این تیم مقابل فرایبورگ یک حرکت بسیار عجیب انجام داد.

 

در دنیای فوتبال کمتر شاهد درگیری بین مربیان و بازیکنان در طول یک دیدار بوده ایم اما در این باره نیز همچون موارد دیگر استثناهایی وجود داشته است. شاید اولین تصویری که از درگیری بین یک بازیکن و مربی در طول بازی در ذهن داشته باشیم به چند سال پیش و دیدار بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید باز می گردد؛ جایی که بین کریستیانو رونالدو و پپ گواردیولا درگیری عجیبی رخ داد و حواشی زیادی را به وجود آورد. این اتفاق حالا به شکلی دیگر و در رقابت های بوندس لیگا رخ داده است.

 

فرایبورگ و آینتراخت فرانکفورت امشب از ساعت ۲۰:۳۰ و از سری رقابت‌های هفته یازدهم بوندس لیگا به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که با حواشی بسیار زیادی همراه بود و بیش از ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید.

 

اتفاق قابل توجه این دیدار اما به حرکت عجیب داوید آبراهام کاپیتان فرانکفورت بر می گردد. در حالی که آبراهام قصد برداشتن توپ و پرتاب آن را داشت، در همین حال با یک حرکت خشن و در نوع خود بسیار عجیب ضربه ای به کریستین استریش، سرمربی فرایبورگ وارد کرد؛ این ضربه باعث بر هم خوردن تعادل سرمربی فرایبورگ و افتادن او به روی زمین شد. پس از این حرکت آبراهام، نیمکت فرایبورگ با حالتی عصبانی به سمت او حمله ور شدند؛ اتفاقی که باعث شد بازی به طور کامل به جنجال کشیده شود.

 

به گزارش ورزش سه، بازی بین دو تیم فرایبورگ و فرانکفورت در نهایت با پیروزی ۱-۰ فرایبورگ به پایان رسید. همچنین داور در این دیدار خشن دو بار به بازیکنان فرانکفورت و یک بار به بازیکنان فرایبورگ کارت قرمز خود را نشان داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید