توسط شیائومی؛

حق امتیاز موبایلی با نمایشگر تاشو و ۵ دوربین پاپ آپ ثبت شد

    کد خبر :642115

حق امتیاز اختراع یک موبایل با نمایشگر تاشو ثبت شده که دارای ۵ دوربین پاپ آپ است. با توجه به نحوه دست گرفتن موبایل، آنها عملکرد دوربین های پشتی یا سلفی را انجام می دهند.

 

موبایل های Mi CC۹ و Mi Note ۱۰ هفته گذشته با سیستم ۵ دوربینی ( ۴ دوربین پشتی و یک دوربین سلفی) عرضه شدند.

 

اما در هر دو موبایل ۶ حسگر وجود داشت. اکنون به نظر می رسد شیائومی قصد دارد موبایلی با ۵ دوربین پشتی و یک دوربین سلفی بسازد. به تازگی یک حق امتیاز اختراع جدید این شرکت منتشر شده که به چنین دستگاهی مربوط است.

 

طبق توضیحات این حق امتیاز، شیائومی قصد دارد یک موبایل تاشو با ۵ دوربین پاپ آپ بسازد. نمایشگر این دستگاه به سمت خارج تا می شود و با توجه به نحوه نگه داشتن آن در دست، دوربین های پاپ آپ می توانند عملکرد دوربین های پشتی یا سلفی را انجام دهند.

 

 

هنگامیکه دستگاه کاملا باز است، دوربین ها در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار دارند. این قسمت موبایل ضخامت بیشتری دارد و در آن باتری و اجزای دیگر نیز قرار گرفته اند.

 

البته باید اشاره کرد ثبت حق امتیاز چنین دستگاهی به معنای آن نیست که دستگاه واقعا ساخته می شود. شیائومی هنوز موبایل تاشو خود را به بازار عرضه نکرده اما ویدئوهایی از نمونه اولیه آن وجود دارد. این شرکت در ماه سپتامبر از Mi MIX Alpha رونمایی کرد که موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر است که دور بدنه دستگاه می پیچد.

 

این شرکت اعلام کرده در آینده نزدیک تعداد محدودی از این موبایل را برای فروش عرضه می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید