ماجرای سورپرایز علی دایی

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۸:۲۰
    کد خبر :642071

در مراسم ضیافت شامی که علی دایی به افتخار کلارنس سیدورف ترتیب داده بود، اتفاقات جالبی رخ داد.

سیدورف که با تأخیر در ضیافت شرکت کرد، حسابی با دایی، کریم، عادل و وحید هاشمیان که در مراسم حاضر بودند، گرم گرفت و بعد از این که از علاقه‌اش به ملاقات با شهریار فوتبال ایران حرف زد، با یک حرکت جالب، دایی را سورپرایز کرد.

به گزارش خبرورزشی:سیدورف ناگهان گوشی تلفن همراه خود را به دایی داد و به او گفت پشت خط یک نفر می‌خواهد با تو صحبت کند. دایی که متعجب شده بود، تلفن را از سیدورف گرفت و با نگاه انداختن به تصویر روی مانیتور متوجه شد پاتریک کلایورت پشت خط است. کلایورت و دایی با هم تلفنی گپ زدند و ستاره هلندی به دایی گفت: «وقتی از سیدورف شنیدم به ایران سفر می‌کند، از او خواستم حتماً پیام من را به تو برساند.» کلایورت حتی با دایی شوخی کرد و گفت: «قصد نداری به تیم ملی برگردی و بازهم گل بزنی!» احتمالاً اشاره کلایورت به گلزنی‌های اخیر کریس رونالدو بوده که اندکی به رکورد شهریار فوتبال ایران نزدیک شده است.

ملاقات بزرگان فوتبال ایران با کلارنس سیدورف، صحنه‌های جذاب زیادی داشت و تصاویرش از اولین ساعات بامداد دیروز در فضای مجازی منتشر شد. ابتدا قرار بود فیلم کوتاهی از این ضیافت مشترک هم منتشر شود، اما از آن جا که مهمانی جنبه خانوادگی و خودمانی داشت، تهیه فیلم منتفی شد و عکس‌های مراسم هم ابتدا در شبکه‌های اجتماعی و سپس در رسانه‌های مجازی قرار گرفت.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید