قیمت و مشخصات فنی هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰ اعلام شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۵۷
    کد خبر :641943

هوندا مشخصات فنی مدل ۲۰۲۰ کراس‌اور CR-V را اعلام کرد. قیمت این خودرو ۶۰۰ دلار افزایش یافته و درعوض به‌صورت استاندارد به تجهیزات ایمنی مجهز شده است.

 

هوندا از این هفته مدل ۲۰۲۰ و به‌روزرسانی‌شده‌ی کراس‌اور CR-Vرا به نمایشگاه‌های خود می‌فرستد. طراحی خارجی هوندا CR-V تغییراتی جزئی تجربه کرده و امکانات بیشتری نیز در‌مقایسه‌با قبل دارد. قیمت مدل ۲۰۲۰ هوندا CR-V با ۶۰۰ دلار افزایش، به ۲۶ هزار و ۱۴۵ دلار رسیده است و درمقابل، به تجهیزات ایمنی به‌صورت استاندارد Honda Sensing مجهز شده است که در هر چهار تیپ آن موجود هستند. سایر امکانات نیز شامل چراغ‌ جلو هوشمند خودکار و سیستم استاپ/استارت هستند.

 

 

هوندا استفاده از پیشرانه ۲/۴ لیتری تنفس‌طبیعی را در CR-V کنار گذاشته و تنها از موتور ۱/۵ لیتری توربو چهار سیلندر در تمامی مدل‌ها استفاده می‌کند. این موتور توربو ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که در‌مقایسه‌با مدل قبلی، ۶ اسب‌بخار قوی‌تر است و گشتاور آن نیز در بازه‌ی بیشتری از دور موتور دراختیار راننده قرار دارد. مصرف سوخت پیشرانه‌ی جدید نیز کمتر از قبل است؛ به‌طوری‌که در شهر ۸/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و در بزرگراه ۶/۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و به‌صورت ترکیبی ۷/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌کند. هوندا CR-V جدید به‌صورت تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل روانه‌ی بازار می‌شود.

 

 

تغییرات اعمال‌شده در طراحی خارجی هوندا CR-V جدید جلوپنجره‌ی کرومی مشکی، مه‌شکن‌های جدید، چراغ‌های جدید عقب و چراغ‌های جدید جلو را شامل می‌شوند. تیپ‌های EX و EX-L به رینگ‌های ۱۸ اینچی با طراحی جدیدی مجهز هستند و در تیپ تورینگ نیز، رینگ‌های ۱۰ پره‌ی ۱۹ اینچی عرضه می‌شود. این تیپ به خروجی‌های اگزوز کرومی هم مجهز است. تمامی تیپ‌های هوندا CR-V از کنسول وسط جدیدی بهره‌مند هستند که فضایی برای قراردادن اشیاء درون آن پیش‌بینی شده است.

 

 

فعلا اطلاعات زیادی از نسخه‌ی هیبریدی هوندا CR-V وجود ندارد که اوایل امسال در اروپا رونمایی شد؛ ولی پیش‌بینی می‌شود این مدل هم تا اوایل سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. تا اینجای کار می‌دانیم لوگو هوندا در این مدل به رنگ آبی خواهد بود. زیر کاپوت هوندا CR-V هیبریدی از پیشرانه‌ی دولیتری چهار سیلندر درکنار دو موتور برقی استفاده شده است که مجموع قدرت آن‌ها به ۲۱۲ اسب‌بخار می‌رسد. به‌گفته‌ی هوندا، این مدل در مصرف سوخت شهری در‌مقایسه‌با نسخه‌ی بنزینی CR-V تقریبا ۵۰ درصد بنزین کمتری مصرف می‌کند و می‌تواند به عدد ۵/۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای نسخه‌ی تک‌دیفرانسیل و ۵/۸ لیتر در نسخه‌ی دودیفرانسیل دست پیدا کند. سه کارخانه‌ی هوندا در ایالات متحده‌ در تولید مدل هیبریدی CR-V مشارکت خواهند کرد و مونتاژ نهایی نیز در کارخانه‌ی گرینزبرگ در ایندیانا انجام خواهد شد.

 

 

هوندا CR-V در‌حال‌حاضر پر‌فروش‌ترین خودرو هوندا در بازار آمریکا و پرفروش‌ترین کراس‌اور آمریکا در اکتبر بود. به‌گفته‌ی هوندا، فروش CR-V با افزایش ۲/۸ درصد به ۳۱۴ هزار و ۸۳ دستگاه رسیده است. هوندا از سال ۱۹۹۷ تابه‌امروز، بیش از پنج‌میلیون دستگاه CR-V در بازار آمریکا فروخته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید