گام‌های بلند ستادکل در مهارت‌آموزی سربازان

    کد خبر :641926
گام‌های بلند ستادکل در مهارت‌آموزی سربازان

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستادکل نیروهای مسلح گفت: کیفیت و اثربخشی دو شاخصه اصلی در مهارت‌آموزی سربازان است.

نشست خبری همایش سراسری “پنجه‌های کارآمد- سربازان ماهر” با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه،‌ مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه و نماینده وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

 

سردار سید مهدی فرحی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستادکل نیروهای مسلح در این نشست خبری اظهار داشت: بعد از گذشت 2.5 سال از عمر قرارگاه خوشبختانه گام‌های بلندی برداشته شده و نقشه راه مهارت‌آموزی، مصوبه رئیس ستادکل را گرفته و ابلاغ شده است.

 

سردار فرهی تصریح کرد: ما در برنامه پنج‌ساله مشخص کرد‌ه‌ایم با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط می‌توانیم بحث مهارت‌آموزی را به صددرصد سربازان منتقل کنیم تا انشاءاله در سال 1401 سربازی نداشته باشیم که ترخیص شود و مهارت نداشته باشد.

 

وی شاخصه‌های مهارت را داشتن کیفت و اثربخشی عنوان و اعلام کرد: مهارتی که مدنظر است باید بیش از 15 شاخص داشته باشد که آنها مشخص شده و بزودی ابلاغ می‌شود؛ همچنین اثربخشی که مولفه دوم مهارت است مبنی بر این است که مهارت منجر به ایجاد شغل شود چرا که اگر مهارتی منجر به شغل نشود اثربخش نیست.

 

به گزارش فارس، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: سهم اشتغال یکی از موضوعات مهم مهارت‌آموزی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید