ارث پدری علت گروگانگیری برادر

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰
    کد خبر :641752
ارث پدری علت گروگانگیری برادر

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نیکشهر، فردی که برادر خود را به علت اختلاف بر سر ارث پدری به گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

 

سردار “احمد طاهری” جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با وقوع یک فقره آدم ربایی در ۲۶ آذرماه سال ۹۶ در شهرستان نیکشهر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات اولیه مأموران انتظامی مشخص شد، فردی ۴۷ ساله با همکاری ۲ نفر دیگر برادر ۳۸ ساله خود را به علت اختلاف بر سرمیراث پدری به گروگان گرفته است.

 

سردار طاهری با اشاره به اینکه گروگانگیران با تماس با این فرد از او خواسته بودند به منزل پدری اش بیاید و وی را با زدن اسپری فلفل سوار خودروی خودش کرده و به روستایی در شهرستان ایرانشهر منتقل کردند، افزود: آنان پس از چند روز با قصد اینکه فرد ربوده شده ملک خود را به نام برادرش که اقدام به این گروگانگیری کرده، کند و وی را به محضری در شهرستان ایرانشهر برده، اما این فرد موفق به فرار شده است.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با مراجعه این فرد به پلیس شهرستان نیکشهر، مأموران پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، اقدامات خود را برای دستگیری برادر گروگانگیر و همدستانش آغاز کرده، ولی متهمان به نقطه نامعلومی فرار کرده بودند.

 

وی بیان کرد: با رصد اطلاعاتی و پیگیری‌های مستمر سرانجام مأموران برادر گروگانگیر را پس از حدود ۲ سال فرار در محله رئیسان شهرستان نیکشهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

به گزارش میزان، جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به متواری بودن همدستان این متهم در پایان، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید