سرمربی پیشین استقلال در خطر اخراج!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
    کد خبر :641725

سرمربی سابق تیم استقلال که نتایج خوبی در تیم جدیدش نگرفته، حاشیه امنیت مناسبی در این تیم نداشته و ممکن است اخبار جدیدی در این خصوص شنیده شود.

 

وینفرد شفر سرمربی پیشین آبی پوشان که فصل گذشته نیز در حالی که تنها ۵ هفته به پایان مسابقات مانده بود با تصمیم عجیب مدیران استقلال از کار برکنار شد تا علامت سئوال بزرگی دراین زمینه ایجاد شود، از ابتدای این فصل هدایت تیم «بنی یاس» در لیگ امارات را بر عهده گرفت.

 

در حالی که ۷ هفته از لیگ امارات می‌گذرد، بنی یاس شرایط مطلوبی در جدول نداشته و با تنها یک پیروزی و کسب ۷ امتیاز، در رده دهم جدول قرار گرفته است.

 

به گزارش مهر،تیم تحت رهبری شفر که با ۴ مساوی دارای بیشترین مساوی در بین تیم های اماراتی است، در حالی با ۷ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد که «الظفره»، «الاتحاد» و «الفوجیره» تیم‌های رده‌های یازدهم تا پانزدهم نیز بین ۷ تا ۶ امتیاز هستند و «الخلیج» تیم رده آخر جدول ۳ امتیازی است.

 

این آمار نشان می‌دهد بنی یاس حاشیه امنیت زیادی ندارد و ممکن است با یک بازی به انتهای جدول سقوط کند که این موجب نگرانی مالکان و گردانندگان این تیم شده است.

 

تجربه نشان داده حوصله گردانندگان و اداره کنندگان تیم ها کم است و خیلی کم پیش می آید که به مربیانی که نتایج خوبی نگیرند فرصت کافی داده شود. این شواهد نشان می دهد شفر نیز حاشیه امنیت روی نیمکت بنی یاس نداشته و ممکن است در روزهای آتی اخباری در خصوص جدایی وی از این تیم شنیده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید