ابوالفضل صفاری بیان کرد؛

چیزی تا از دست رفتن سینمای مستقل نمانده است

    کد خبر :641688
چیزی تا از دست رفتن سینمای مستقل نمانده است

کارگردان فیلم «یک کامیون غروب» در مراسم افتتاح این فیلم بیان کرد چیزی تا از دست رفتن سینمای مستقل نمانده است.

 

مراسم افتتاحیه فیلم «یک کامیون غروب» به کارگردانی ابوالفضل صفاری شامگاه شنبه ۱۸ آبان ماه در موزه سینما برگزار شد.

 

ابوالفضل صفاری کارگردان این فیلم گفت: «یک کامیون غروب» حاصل زحمات دوستان خوب من است که البته برخی از آنها این روزها مشغول کار در سینمای تجاری هستند، گویا تنور این نوع سینما داغ شده و همه درگیر آن هستند و پول خوبی هم دارد البته ما بخیل نیستیم.

 

وی عنوان کرد: خدارا شکر چراغی به نام «هنر و تجربه» روشن است. می‌دانم دست‌اندرکاران آن با دل و جان کار را می‌کنند اما با توجه به شرایطی که پیش آمده است، فکر می‌کنم طولی نمی‌کشد که سینمای هنری و مستقل از بین رفته و به سراغ سینمای خالتور برویم.

 

صفاری گفت: واقعیت این است که شما با تماشای «یک کامیون غروب» یک اپرا می‌بینید که برای دل من است.

 

در ادامه روشنک گرامی از بازیگران این اثر گفت: امیدوارم فیلم را ببینید و دوست داشته باشید، خوشحالم «یک کامیون غروب» را اولین بار با شما می‌بینم البته امیدوارم آقای صفاری نیز ناامید نباشند و همچنان برایمان صحبت کنند.

 

در ادامه علی مردانه مدیر برنامه‌ریزی فیلم بیان کرد: وقتی فیلم ساخته شد، موهایم مشکی بود اما این اثر بعد از گذشت چند سال به نمایش درمی‌آید. با این وجود به نظرم اکرانش اتفاق خوبی است.

 

سپس محمدصادق یزدانی از دیگر بازیگران «یک کامیون غروب» عنوان کرد: خوشحالم که فیلم اکران شد. زمانی که در این فیلم حضور داشتم حس خوبی داشتم و این حس خوب را به ابوالفضل صفاری تقدیم می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید