انتقاد مسجدجامعی به عدم واکنش شهرداری به طرح جدایی ری از تهران

    کد خبر :641555
انتقاد مسجدجامعی به عدم واکنش شهرداری به طرح جدایی ری از تهران

عضو شورای شهر تهران از عدم واکنش شهرداری تهران به مساله‌ی جدایی ری از تهران واکنش نشان داد.

 

احمد مسجد جامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز هفته کتاب گفت: حمایت از صنعت چاپ و نشر بسیار مهم است و باید سیاست‌هایی اتخاذ شود تا مردم به خریدن و خواندن کتاب علاقه‌مند شوند.

 

وی با بیان این‌که وزارت ارشاد به عنوان متولی امر به تنهایی امکان تامین اعتبار برای پرداخت تخصیص ندارد، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که شهرداری تهران مابه‌التفاوت مبلغ کتاب را به عنوان تخفیف برای مردم تهران هزینه کند.

 

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که از شورایاران دعوت می‌شود که نسبت به شناسایی کتاب‌فروشی‌های محلی اقدام کنند، گفت: حال این روزهای کتاب‌فروشی‌های محلات خوب نیست و باید به هر بهانه‌ای از آنها حمایت شود.

 

به گزارش ایسنا،مسجدجامعی با اشاره به مساله جدایی ری از تهران تصریح کرد: در تهرانگردی اخیر از منطقه 12 بازدید کردیم و مسئولان آن عنوان کردند که مشکلات زیادی دارند آیا این منطقه هم باید مستقل شود؟ آیا باید منتظر جدایی ری، کن، شمیرانات و غیره هم باشیم.

 

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که متاسفانه شهرداری تهران نه حرف و نه واکنشی نسبت به این موضوع داشته است، اظهار کرد: یک میزگرد برگزار شد که دو نفر کارشناس از شهرداری صحبت کردند و به نظرم اگر یک روزنامه این میزگرد را برگزار می‌کرد بهتر بود تا کاری که شهرداری کرد و خروجی آن قطعا بهتر بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید