حجت الاسلام اکرمی: ناطق نوری در جلسات جدید جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی کند؛ او در مواضع گذشته اش تجدیدنظر نکرده

  • سیاسی
  • شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۵۰
    کد خبر :641228

بازگشت علی اکبر ناطق نوری به نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، آن‌هم پس از دوری‌گزینی 10 ساله، در اوایل مهر ماه محل تحلیل و توجه رسانه‌ای زیادی قرار گرفت. اکنون با گذشت بیش از یک ماه، این پرسش نزد افکار عمومی و اصحاب رسانه مطرح شده که آیا ناطق نوری مجددا در نشست‌های جامعه روحانیت حاضر شده یا فقط صرف حضور به عنوان میهمان، آن‌هم تنها در یک نشست بوده است.

 

ناطق نوری به جامعه روحانیت مبارز باز نگشته است

 

حجت الاسلام سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در ارتباط با بازگشت علی اکبر ناطق نوری به جامعه روحانیت مبارز تاکید می‌کند: «هیچ‌گونه چرخشی در مواضع و رفتار ناطق نوری اتفاق نیافتاده و تجدیدنظری در مواضع گذاشته او را شاهد نبوده‌ایم.»

 

وی افزود: «متعاقب جلسه قبلی دیگر شاهد حضور او در نشست‌های جامعه روحانیت نبوده‌ایم و حضور قبلی ناطق نوری نیز پس از دعوت آیت الله موحدی کرمانی بود که به نظر می‌رسد در صورت دعوت مجدد وی به عنوان میهمان حضور پیدا می‌کند.»

 

عدم شرکت ناطق نوری در نشست‌‌ها نباید مخالفت قلمداد شود

 

در ارتباط با همین موضوع، محمد تقی رهبر، یکی دیگر از اعضای جامعه روحانیت مبارز به انتخاب گفت: «بازگشتی در کار نیست، چون رفتنی در کار نبوده است. اساسا ما همه یکی هستیم و اگر شخصی برای مدتی نتواند حضور پیدا کند، بدین معنا نیست که جدا شده یا اختلافات عمیقی وجود دارد.»

 

وی افزود: «او عضو جامعه روحانیت مبارز است و اعضا نیز رغبت داشتند او بیشتر حضور پیدا کند. این روند به معنای جدایی نیست. در بسیاری مواقع برخی از اعضا برای چند هفته به دلیل برخی موانع فرصت حضور را پیدا نکرده‌اند.»

 

 

این عضو جامعه روحانیت مبارز، در بخشی دیگر از گفته‌های خود تصریح کرد: «عدم شرکت مساله‌ای اختیاری است اما به معنای مخالفت با جامعه روحانیت نباید تلقی شود.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید