اولتیماتوم حجت نظری به حناچی؛

احتمال طرح سوال از شهردار تهران برای عدم اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار

    کد خبر :640565
احتمال طرح سوال از شهردار تهران برای عدم اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به شهرداری تهران اولتیماتوم داد که اگر تا پایان ماه جاری (آبان) مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون را اجرایی نکنند طرح سوال از شهردار تهران را مطرح می‌کنم.

 

حجت نظری ، در مورد سرانجام ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون که چندی پیش در شورای شهر به تصویب رسید، گفت: شورای شهر مصوبه‌ای تحت عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون دارد که انتهای سال گذشته به تصویب رسید و با گذراندن مراحل قانونی خود لازم الاجرا شد.

 

وی با بیان اینکه حدود هشت ماه است که این مصوبه لازم الاجرا شده است، افزود: همچنان منتظریم که معاونت مربوطه یعنی معاونت خدمات شهری این مصوبه را اجرا کند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه در طول هشت ماه گذشته بارها در مورد اجرای این مصوبه تذکر داده‌ام، گفت: چه در صحن شورای شهر و چه به صورت مستقیم بارها با شخص معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل، شخص شهردار تهران، مدیرکل دفتر شهردار و معاون فرهنگی در مورد اجرای این مصوبه صحبت کرده‌ام اما به نظر می‌رسد حوزه خدمات شهری که باید این مصوبه را اجرایی کند، به دنبال اجرای مصوبه نیست.

 

به گزارش ایسنا،وی گفت: هر چقدر بیشتر از زمان لازم الاجرا شدن مصوبه دورتر شویم، این شائبه بیشتر تقویت می‌شود که ولنگاری وضع موجود و نبود مصوبه‌ای برای ساماندهی مشاغل سیار می‌تواند منافع مالی برای برخی تصمیم گیران یا مجریان داشته باشد و اجرا به تعویق می‌افتد.

 

وی افزود: من به صراحت می‌گویم که اگر تا پایان ماه جاری (آبان) هیچ اقدامی در راستای اجرای مصوبه با عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون رخ ندهد تذکر خود را در قالب سوال از شهردار مطرح می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید