شناسایی 600 استعداد برتر ورزشی در مسابقات دانش‌آموزان

    کد خبر :640491
شناسایی 600 استعداد برتر ورزشی در مسابقات دانش‌آموزان

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: از تعداد 10 هزار دانش‌آموز شرکت کننده در مسابقات ورزشی در سطح کشور، تعداد 600 دانش‌آموز مستعد را شناسایی کردیم.

 

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی درباره برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان، اظهار کرد: سال گذشته مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در 14 رشته پیش‌بینی شد که بخشی از آن در دهه‌فجر و بخشی هم در تابستان برگزار شد.

 

وی با بیان اینه خروجی مسابقات ورزش دانش‌آموزی را در قالب طرح استعدادیابی که انجام دادیم، احصا کردیم، ادامه داد: در المپیادهای درون مدرسه‌ای حدود 5 میلیون دانش‌آموز شرکت می‌کنند که حدود 10 هزار نفر به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

 

بابویی اضافه کرد: از تعداد 10 هزار دانش‌آموز شرکت کننده در مسابقات ورزشی در سطح کشور، تعداد 600 دانش‌آموز مستعد در رشته‌های ورزشی را شناسایی کردیم.

 

وی افزود: اسامی این دانش‌آموزان را به عنوان خروجی‌های مسابقات ورزشی طی نامه رسمی به فدراسیون‌ها مربوطه معرفی کردیم مبنی بر اینکه این اسامی، خروجی مسابقات ورزشی ما هستند و از بین 5 میلیون دانش‌‌آموز که درگیر المپیادهای درون مدرسه‌ای بودند، انتخاب شدند.

 

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی تصریح کرد: در حقیقت در پی مسابقاتی که دانش‌آموزان برگزار کردند، خروجی‌اش منتج به این شد که افراد نخبه را شناسایی کرده و به ورزش کشور معرفی کردیم و این افراد بی شک عضو تیم‌های ملی کشور مان در آبنده خواهند بود و بسیاری از افتخارات ورزش کشور توسط همین دانش‌آموزان کسب خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید