پاسخ دندان‌شکن بیش از ۱۰۰ هزار حقوق‌خوانده به «انحصار کانون‌های وکلا»

    کد خبر :640398
پاسخ دندان‌شکن بیش از ۱۰۰ هزار حقوق‌خوانده به انحصار کانون‌های وکلا

۱۰۷ هزار حقوق‌خوانده در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه ثبت‌نام کردند؛ همزمان با اعلام برگزاری این آزمون، برخی کانون‌های وکلای دادگستری مخالفت خود را با جذب وکیل از سوی این مرکز اعلام کردند و خواستار جلوگیری از برگزاری این آزمون شده بودند!

 

دکتر علی بهادری جهرمی؛ رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه  از ثبت‌نام 107 هزار داوطلب آزمون وکالت خبر داد و اظهار کرد: آزمون امسال برای نخستین بار به‌صورت یکپارچه در سراسر کشور برگزار می شود و جایابی داوطلبان پذیرفته شده بعد از آزمون صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق از این آزمون تصریح کرد: میزان تقاضا برای شرکت در این آزمون، بسیار زیاد بود؛ این حجم شرکت‌کننده در یک آزمون تخصصی بی‌سابقه است و البته در این آزمون تلاش می‌شود تا افراد دارای صلاحیت پذیرفته شوند و در رویکرد جدید مرکز وکلای قوه قضاییه “سواد، شایستگی و مهارت” حرف اول را برای احراز صلاحیت می‌زند.

 

به گزارش تسنیم،شایان ذکر است، همزمان با اعلام برگزاری این آزمون، برخی کانون‌های وکلای دادگستری مخالفت خود را با جذب وکیل از سوی این مرکز اعلام کردند و خواستار جلوگیری از برگزاری این آزمون شده بودند!

 

حالا استقبال بیش از 100 هزار نفری داوطلبان این آزمون ، پاسخ دندان‌شکنی به این انحصار‌طلبی کانون‌های وکلا تلقی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید