هبه اللبدی:

به حمایتم از محور مقاومت و سوریه افتخار می کنم

    کد خبر :640075

دختر اردنی که به تازگی از اسارت رژیم صهیونیستی آزاد شد در سخنانی گفت که نظامیان اشغالگر اسرائیلی وی را پس از جدا کردن از مادرش و در شرایط غیرانسانی بازداشت کردند.

 

«هبه اللبدی» در گفتگو با شبکه خبری المیادین با بیان اینکه نیروهای اشغالگر انواع مختلف شکنجه روانی را روی وی پیاده کرده و از او در خصوص سفر اخیرش به لبنان تحقیق کردند، افزود: نیروهای اشغالگر مرا عمدا مورد شکنجه روحی قرار دادند تا از اعتصاب غذای خود که در واکنش به بازداشت خود انجام داده بودم دست بردارم.

 

وی همچنین افزود که دو گزینه بیشتر نداشت یا اینکه در پی اعتصاب غذا آزاد می شود یا اینکه به شهادت می رسد.

 

به گزارش مهر،این دختر آزادشده اردنی همچنین با بیان اینکه به مواضعش در حمایت از محور مقاومت و سوریه افتخار می کند و تصویر آزادشدن اسرا از زندان الخیام در جنوب لبنان یادش نمی رود، اظهار داشت: مامور شاباک که از من بازجویی می کرد از میزان محبت من به سوریه تعجب کرد.

 

اللبدی که هشت روز را هم در زندان الدامون به سر برده و در آنجا با اسراء الجعابیص اسیر فلسطینی ملاقات کرده است، توجه مقامات اردن به اسرای اردنی دربند رژیم صهیونیستی همچون خودش را خواستار شد و از تمام اسرای زن در زندان های این رژیم خواست که همانند وی بر ترس خود غلبه کنند.

 

رژیم صهیونیستی ۲۰ اگوست گذشته این شهروند ۲۴ ساله اردنی را که برای دیدار با بستگانش به کرانه باختری سفر کرده بود، بازداشت کرد.

 

مقامات اشغالگر روز چهارشنبه اللبدی را به همراه «عبدالرحمن مرعی» دیگر هموطن وی آزاد کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید