اصولگرایان طرحی مشابه طرح سرا را درون خود اجرا کنند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۵۷
    کد خبر :639865

نورانی نژاد گفت: به منظور تعمیق سیاست ورزی به اصولگرایان پیشنهاد می‌کنم طرحی مشابه طرح سرا را درون خود به اجرا در بیاورند.

 

حسین نورانی نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با جوان، در خصوص طرح سرا گفت: اکثریت اعضای شورایعالی با طرح سرا موافق بودند و اقلیت خیلی کوچکی با آن مخالفت کردند؛ چون این طرح برای اعضای حزب اتحاد ملت کاملا توضیح داده شد، اعضای بیشتری از این حزب با طرح سرا موافقت کردند، البته هنوز هم در حزب اتحاد ملت افرادی هستند که نسبت به این موضوع، ممتنع یا مخالف هستند.

 

 

او افزود: علت اینکه این طرح در بین اکثریت اعضای اتحاد ملت مورد حمایت قرار گرفت، این است که یک رویکرد ایجابی به سیاست ورزی دارد و می‌تواند تحولی در بین اصلاح طلبان را به همراه خود داشته باشد و حرکتی است که فرایند را در بدنه اصلاح طلبان، دموکراتیک تر، وسیع‌تر و با تعامل بین احزاب و فعالان سیاسی اصلاح طلبان با بدنه پیش خواهد برد.

 

نورانی نژاد گفت: فکر می‌کنم برای تعمیق سیاست ورزی در ایران و جدی‌تر شدن سیاست ورزی و اثربخشی بیشتر آن، دیگر جریان‌ها مانند اصولگرایان هم شبیه این طرح را در بین خود اجرا کنند و بدنه نیرو‌های اجتماعی جریان‌های سیاسی در فرایند‌های سیاسی دخالت بیشتری داده شوند و ساختار الیگارشی که به نحوی در جریانات سیاسی وجود دارد شکسته خواهد شد.

 

سخنگوی حزب اتحاد ملت بیان کرد: در طول سال‌های گذشته بدنه اجتماعی جریانات سیاسی نشان داده‌اند که بلوغ سیاسی کمتر از نیرو‌های الیگارشی جریان نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید