۳۵ هزار سبد کالا با کمک خیرین و سپاه به نیازمندان اهدا شده است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۰۵
    کد خبر :639778

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اعلام کرد: سپاه تهران ۳۵ هزار سبد کالا از ابتدای سال میان نیازمندان توزیع و ۱۰۰ خانه افراد محروم نیز باز سازی کرده است.

 

سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در آئین افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه تهران که امروز (پنج شنبه) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس درسراسر کشور در پادگان حضور ولی عصر عج تهران برگزار شد، گفت: سپاه تهران ۱۳۰۰ گروه جهادی دارد که ۶۰۰ گروه ان محله محور در تهران به خدمت رسانی به مردم می پردازند و ۷۰۰ گروه در مناطق مختلف کشور.

 

به گزارش مهر،وی با اشاره به برنامه امروز این سپاه برای افتتاح طرح های عمرانی و زودبازده، اظهارداشت: امروز ۷۰۰ پروژه عمرانی را خواهیم داشت و همچنین از امروز ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا می شود که ۲۰۰ سری امروز و تا هفته بسیج این هزار سری به دست زوج ها خواهد رسید.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تاکید کرد: سپاه تهران همچنین ۳۵ هزار سبد کالا نیز از ابتدای سال میان نیازمندان توزیع و ۱۰۰ خانه افراد محروم باز سازی شد و ۳۰ مدرسه نیز باز سازی شده است.

 

سردار یزدی با اشاره به خدمات این سپاه در زلزله کرمانشاه، گفت: در منطقه کرمانشاه باز سازی ۲۳ روستا به ما واگذار شد و ما باز سازی را شروع کردیم و همزمان هزار و پانصد کانکس نیز به مردم اهدا و بیش از ۴۰ هزار بسته کمکی به مردم اهدا شد.

 

وی با اشاره به اقدامات سپاه در سیل اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری، گفت : ما از همان ابتدای سیل در شمال کشور وارد عمل شده و ۱۵۰ گروه جهادی اعزام کردیم و با وقوع سیل در جنوب کشور تیم‌های متعددی را به منطقه اعزام و به امداد رسانی و کمک به سیل زدگان پرداختیم و ۹۰ دستگاه مکانیزه و آمبولانس را به منطقه اعزام کردیم.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: در طرح ۴۰۰ هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی سپاه، سپاه و بسیج، ۷ هزار طرح به سپاه تهران واگذار شد که امروز ۷۰۰ تای آنها افتتاح می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید