چگونه تکنولوژی بازیگران مرده را به سینما باز می گرداند؟

    کد خبر :639691
چگونه تکنولوژی بازیگران مرده را به سینما باز می گرداند؟

جیمز دین ستاره فقید سینما که در سال 1955 از دنیا رفته است، به زودی با فیلمی جدید به پرده نقره ای باز می گردد. این کار با کمک تکنولوژی “سی جی آی” انجام می شود.

 

قرار است جیمز دین در نقش اصلی فیلم “یافتن جک” بازی کند.به قرن بیست و یکم خوش آمدید ، جایی که حتی مرگ هم نمی تواند بازیگران را از بازی در نقش های جدید باز دارد.

 

به گزارش انتخاب،سی جی آی در واقع مخفف شده Computer generated imagery است، این تکنولوژی یک برنامه حرفه ای است که تصاویر خاصی را با کمک نسخه های قدیمی تصویر فیلم و… بازسازی می کند. استفاده عمده تکنولوژی سی جی آی برای فیلم‌های سینمایی حرفه‌ای است و نرم‌افزارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. اکنون جیمز دین با کمک همین فناوری در فیلم یافتن جک بازی می کند که فیلمی درباره سگ های نظامی در دوران جنگ ویتنام است.

 

کارگردانان؛ آنتون ارنست و تاتی گلیخ در حال ساخت فیلم یافتن جک هستند. این فیلم اقتباسی از رمان گرت کراکر با همین نام است و گفته می شود حق بازی جیمز دین در این فیلم از خانواده وی درخواست شده است. دین نقش اصلی فیلم و شخصیتی به نام رگان را بازی خواهد کرد.

 

ارنست در این خصوص گفت: “ما برای به تصویر کشیدن نقش رگان ، که دارای چند قوس شخصیتی پیچیده شدید است پس از ماه ها تحقیق به جیمز دین رسیدیم. ما احساس افتخار می كنیم كه خانواده وی از ما حمایت می كنند و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا شخصیت افسانه ای جیمز دین را خدشه دار نکنیم و کمک کنیم خانواده جیمز دین بار دیگر شاهد هنرنمایی او باشند. ”

 

شخصیت دین با کمک فناوری سی جی آی ابتدا توسط بازیگر دیگری بازی و سپس روی کاراکتر وی بازسازی می شود. پیش تولید این فیلم از 17 نوامبر آغاز می شود و احتمالا سال 2020 شاهد اکران سراسری آن خواهیم بود. این می تواند به معنای فرصت های آینده برای احیای دیجیتالی سایر افراد سرشناس هالیوود باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید