زیدان: بنزما مثل رونالدو در تاریخ رئال می‌ماند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۹:۳۶
    کد خبر :639556
زیدان: بنزما مثل رونالدو در تاریخ رئال می‌ماند

سرمربی رئال مادرید از پیروزی قاطع برابر گالاتاسرای راضی است و به ستایش از بنزما و روردیگو پرداخت.

 

به نقل از آس، رئال مادرید در دیدار برابر گالاتاسرای که در برنابئو برگزار شد توانست با 6 گل به پیروزی برسد. زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: زدن 6 گل در یک دیدار آن هم بدون آنکه دروازه تیم باز شود اتفاق بسیار خوبی است. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم.

 

ستاره رئال مادرید در این دیدار خانگی رودریگو جوان بود که توانست سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد. زیدان به ستایش از این ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت: من از درخشش رودریگو شگفت زده نشدم چرا که انتظار چنین بازی های خوبی را از این بازیکن بااستعداد دارم. او در رئال زیر فشار نیست و این باعث می شود تا راحت دز میدان بازی کند. او چه در حمله و چه در کارهای دفاعی خوب بازی می‌کند. هوش و سرعت این بازیکن من را به وجود آورده است.

 

رودریگو بعد از رائول گونسالس جوان ترین بازیکن در تاریخ رئال مادرید است که موفق شده در یک دیدار هت تریک کند.

 

به گزارش ایسنا ،زیدان درباره دعوت کردن گرت بیل و خامس رودریگس به تیم ملی های ملی کشورشان گفت: من از این اقدام تعجب نکردم. باید وضعیت آنها را در طول هفته بررسی کرد.

 

سرمربی رئال مادرید درباره درخشش بنزما و زدن دو گل در این بازی گفت: بنزما مانند کریستیانو رونالدو است و نام او هم در تاریخ باشگاه رئال جاودانه باقی خواهد ماند. آمار و ارقام بنزما به خوبی درباره او صحبت می‌کند. او بازیکنی است که عاشق فوتبال است و ما هم به خوبی توانایی و ارزش او را درک می‌کنیم. او برای رئال بازیکن بسیار کلیدی و موثری است. بنزما در فصل جاری هم آماده نشان داده و بعد از جدایی رونالدو همچنان خوب و موثر است. بنزما نسبت به قبل باتجربه‌تر شده و این به او به کمک می‌کند تا بهتر ظاهر شود.

 

زیدان در پایان گفت: خوشحالم که در دیدار امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشیم. طبیعی است که بعد از زدن 6 گل و بسته نگه داشتن دروازه خود راضی باشیم. امشب بازی خوبی را شاهد بودیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید