سواستفاده جنسی از دلایل عمده برکناری رئیس آژانس آوارگان فلسطین

    کد خبر :639522
سواستفاده جنسی از دلایل عمده برکناری رئیس آژانس آوارگان فلسطین

سازمان ملل متحد سواستفاده های جنسی ، پارتی بازی و تبعیض نژادی را از مهمترین دلایل عمده برکناری رئیس آژانس آوارگان فلسطین خواند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، “پی‌یر کراهنبول” کمیسر کل آژانس امداد رسانی و اشتغال آوارگان فلسطینی که به اتهام سوء استفاده از قدرت هدف تحقیق قرار گرفته، به طور موقت سمت خود را کنار گذاشته است.

مقامات سازمان ملل متحد اعلام کردند، تا زمان بررسی اتهامات مربوط به سومدیریت پی یر کراهنبوهل رئیس آژانس کاریابی برای آوارگان فلسطینی ، وی در مرخصی اداری به سر می برد.

به گزارش صدا و سیما ، براساس اظهارات مسئولان این آژانس، کریتسنی ساندرز، کفیل آژانس انروا، قرار است برای کراهنبوهل ، کمیسر کل این آژانس بطور موقت جانشین انتخاب کند.

انروا اعلام کرد، گزارش هایی که تاکنون به دست آمده حاکی از موضوعات مدیریتی است که به طور ویژه به کمیسر کل مربوط می شود.
براساس انتشار گزارشی جداگانه از مقر سازمان ملل متحد، آنتونیو گوترش دبیر کل این سازمان تصمیم گرفته است کراهنبوهل تا اطلاع ثانوی به مرخصی اداری برود.

این در حالی است که انتشار گزارش داخلی مربوط به اصول اخلاقی، از بروز سومدیریت و سواستفاده از موقعیت در بالاترین سطوح مدیریت این آژانس خبر می دهد که پس از کاهش کمک های مالی آمریکا با بحران مالی روبرو شده است.

بازرسان سازمان ملل متحد درقالب گزارش محرمانه که یک نسخه آن به خبرگزاری فرانسه ارسال شده ، به بررسی اتهامات ادامه می دهند.
این گزارش از اتهامات موثق و تاییده شده سواستفاده های جدید اخلاقی شامل برخی از آنان که به کراهنبوهل مربوط می شود خبر می دهد.

سواستفاده های جنسی , فساد اخلاقی، اقدامات تلافی جویانه، تبعیض نژادی و دیگر سو استفاده های از موقعیت اداری برای تامین منافع شخصی ، سرکوب ناراضیان قانونی از عمده ترین موارد اتهامات اخلاقی علیه وی به شمار می رود.

آژانس کاریابی برای آوارگان فلسطینی، انروا، دارای 30 هزار کارمند است که عمده آنان فلسطینی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید