گوشی Moto Z۲ رسما معرفی شد

    کد خبر :63934

 

بالاخره گوشی Moto Z2 پس از شایعه‌های مختلف رسما معرفی شد. محصولی که قرار است جای Moto Z را بگیرد که سال گذشته توانست نظر بسیاری را به سمت خودش جلب کند.

گوشی Moto Z2 همانند مدل قبلی یک محصول باریک و سبک به نظر می‌رسد و ظاهر بسیار زیبایی دارد. شرکت لنوو برای تلفن همراه هوشمند جدید خودش از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده کرده است. صفحه نمایشی AMOLED که کیفیت بسیار خوبی هم دارد. از طرف دیگر روی این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ استفاده شده که قبلا روی گوشی‌های گلکسی اس ۸ و وان‌پلاس ۵ هم به کار رفته بود.

به گزارش بازتاب به نقل از دیجی کالا ، گوشی Moto Z2 در دو مدل راهی بازار خواهد شد. یک مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هر دو مدل از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کنیم. لنوو ادعا کرده که این باتری یک روز کامل گوشی را روشن نگه می‌دارد.

گوشی Moto Z2 در مقایسه با نسل قبلی خودش یک تفاوت اساسی دارد و آن هم استفاده از دوربین دوتایی است. دوربین دوتایی این گوشی همانند گوشی هواوی P10 از یک سنسور سیاه و سفید و از یک سنسور رنگی تشکیل شده است. هر دو سنسور هم ۱۲ مگاپیکسلی هستند که می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیتی ثبت کنند. لنوو از سنسورهای IMX386 شرکت سونی برای گوشی خودش استفاده کرده که قبلا روی گوشی شیائومی Mi 6 قرار گرفته بود. دوربین سلفی یا جلوی این تلفن همراه هم ۵ مگاپیکسلی است.

نباید این موضوع را هم نادیده بگریم که Moto Z2 همانند مدل قبلی خودش از ماژول‌ها مختلفی پشتیبانی می‌کند. یکی از ماژول‌هایی که برای آن معرفی شده یک دوربین ۳۶۰ درجه است که می‌تواند ویدیوهای ۳۶۰ درجه ضبط کند. این گوشی جدید با اندروید ۷٫۱۱ راهی بازار می‌شود و با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید