فاطمه 5 ساله به آغوش خانواده بازگشت/ عکس

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶
    کد خبر :638569

پلیس اصفهان از رهایی دختری 5 ساله که 2 روز قبل ربوده شده بود و تحویل این کودک به خانواده توسط ماموران خبر داد.

سردار”مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: 2 روز پیش هنگامی که مادر فاطمه 5 ساله در حال بردن او به مهد کودک بود ، سواری پراید با 2 سرنشین در کنار او توقف می کند و با زور و خشونت کودک را ربوده و متواری می شوند.

 

 

وی با اشاره به اینکه این حادثه در شهر “گلدشت” از توابع شهرستان “نجف آباد” اتفاق افتاد افزود: از همان دقایق اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و “اصفهان” وارد عمل شدند و با انجام یک سری کارهای تخصصی و استفاده از ابزارهای علمی کشف جرم موفق شدند آدم ربایان را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: یک گروه از ماموران مجرب پس از هماهنگی های لازم و دریک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه متهمان شدند و بحمدالله توانستند این آدم ربایان را در شهر “اصفهان” دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی گفت: آدم ربایان کودک را در منزلی در یکی از شهرستان های اصفهان مخفی کرده بود که ماموران به محل اعزام و فاطمه 5 ساله را در سلامت کامل به خانواده اش تحویل دادند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند گفت : آدم ربایان در تحقیقات اولیه پلیس، انگیزه خود را خصومت با پدر کودک ربوده شده اعلام کردند.

سردار مهدی معصوم بیگی در پایان با اشاره به اینکه کارکنان پلیس آگاهی، فاطمه 5 ساله را همچون فرزند خود دانستند و از همان دقایق اولیه تا 36 ساعت بعد که آدم ربایان را دستگیر کردند خواب نداشتند اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی بر سر عهد و پیمان خود ایستاده اند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید