با برگزاری کنسرت محمد معتمدی؛

«حالا که می‌روی» زنده اجرا می شود

    کد خبر :638338

تازه‌ترین دور کنسرت‌های محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده با اجرای قطعات آلبوم «حالا که می‌روی» در تالار وزارت کشور و تعدادی دیگر از شهرهای کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، تازه ترین دور کنسرت‌های محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده با اجرای آلبوم «حالا که می‌روی» در تالار وزارت کشور و تعدادی دیگر از شهرهای کشور برگزار می‌شود. این در حالی است که کنسرت‌های یاد شده با حمایت مرکز موسیقی «ماوا» از نهادهای هنری زیر مجموعه سازمان هنری – رسانه‌ای «اوج» میزبان علاقه مندان موسیقی است که به نوعی جزو اولین کنسرت‌هایی است که این مرکز موسیقی به طور مستقیم در حوزه برگزاری کنسرت ورود پیدا کرده است.

طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته پس از برگزاری کنسرت آلبوم «حالا که می‌روی» که با رهبری ارکستر محمدرضا عقیلی در تالار وزارت کشور برپا خواهد شد، گروه اجرایی در شهرهای شیراز، اصفهان و رشت نیز به اجرای برنامه می‌پردازد. این در حالی است که مرحله فروش بلیت این اجراهای زنده از روز چهاردهم آبان ماه آغاز خواهد شد.

«حالا که می‌روی» از جمله مجموعه‌های تازه محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان است که در ۸ قطعه اجرا و تنظیم شده است. این آلبومِ عاشقانه با آهنگسازی فرید سعادتمند و براساس اشعار محمد مهدی سیار از کتاب «رودخوانی» است که اسفند ماه سال گذشته با حماین مرکز موسیقی «ماوا» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این اثر قطعات «باور نمی کنی»، «دل‌های فروشی»، «حالا که می‌روی»، «نشانی»، «غم پنهان»، «آفرینش»، «کوچه انتظار» و «کجایی» آمده است. این آلبوم در دو نسخه دیجیتال آنلاین (با دو کیفیت معمولی و عالی) و دیجی پک عرضه شد.

میثم مروستی، علیرضا دریایی، آتنا اشتیاقی، پوررنگ پورشیرازی، رضا تاجبخش، مسعود آرامش، میلاد بیضا، پریسا دلفانی، میلاد سعدی، حمید دلنوازی، آرین قیطاسی، مهرداد عالمی، آرش ناصرالمعمار، بهزاد رواقی، امیر فرهنگ اسکندری و فرشید سعادتمند و فرید سعادتمند، هومن نامداری، میلاد بیضا و علی مزیدی به عنوان تنظیم‌کننده گروه اجرایی آلبوم «حالا که می‌روی» را تشکیل می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید