ناوهای آمریکایی توسط قایق‌های تندرو سپاه در خلیج فارس کنترل و رصد می‌شوند

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۲۴
    کد خبر :638106

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوهای آمریکایی توسط قایق‌های تندرو سپاه در خلیج فارس کنترل و رصد می‌شوند.

 

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم گرامی داشت روز ۱۳ آبان در کیش بیان داشت: امروز دشمن حضور مردم را در سراسر کشور بخصوص این نقطه مهم با مردمان ولایتمدار را رصد می کند.

 

وی افزود: خداوند متعال تاکید داشته که در مقابل ظلم و ستم و زورگویی سکوت نکنید و ایستادگی داشته باشید و امروز ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده، تا جایی که ملت های منطقه و جهان را بر این اقتدار و ایستادگی به تحسین و شگفتی وا داشته است.

 

به گزارش میزان؛ وی گفت هر جا صدای عدالت خواهی و ظلم ستیزی بلند می شود امریکا حضور پیدا می کند تا صدا را خفه کند، تاریخ کوتاه امریکا سراسر زورگویی و ستم و ظلم بوده از ظلم به سرخ پوستان تا ریختن بمب اتم بر سر مردم ژاپن و سوزاندن مردم ویتنام و حضور مستقیم و غیر مستقیم در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران همه نشان از خوی وحشیگری و استبداد این رژیم دارد.

 

به گفته سردار تنگسیری، حضور در کودتای سال ۳۲ و تبعید امام و کمک به عراق برای راه اندازی جنگ ۸ ساله و جنگی که امریکا در مراحلی مستقیم وارد عمل می شد و سکو های نفتی و کشتی های ما را هدف قرار می داد همه نشان از وحشی گری آمریکا دارد. ولی ما هم شش سیلی محکم به آمریکایی ها زده ایم هدف قراردادن ۳ کشتی و یک ناو، ۲ هلی کوپتر آپاچی از آن جمله آنها بودند که بیش از ۲۵ امریکایی در این عملیات ها به هلاکت رسید.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: آمریکایی ها همواره در جهت ظلم به ملت ایران برآمدند و پس از انقلاب هم به تحریم های ظالمانه تا به امروز ادامه داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: دانش هسته ای برای ساخت دارو و سایر حوزه ها مورد استفاده دانشمندان ایرانی قرار گرفته است. ببینید آمریکایی ها برای کسب دانش هسته ای توسط ایرانی ها چه صدایی به راه انداخته اند ولی به لطف حضور و حمایت مردم و جوانان این مرز و بوم امروز در مقابل امریکا قد علم کرده ایم و ضمن کسب دانش روز و ساخت و تولید ادوات مورد نیاز علمی به جایی رسیده ایم که امروز کشتی ها و ناوهای امریکایی در رصد فرزندان کشور قرار گرفته اند و در صورت ورود به آبهای جمهوری اسلامی با اولین اخطار قایق های تندروی ما به زبان فارسی اطاعت امر می کنند و صحنه را ترک می کنند؛ ناوهایی که بعضا ۱۰۰۰ برابر قایق های ما وسعت دارند.

 

سردار تنگسیری افزود: پیش از انقلاب کسی جرات نداشت که به امریکایی ها بگوید از این خیابان نگذرید؛ اما امروز ما با اقتدار ایستاده ایم و اجازه نفس کشیدن به دشمن را نمی دهیم و این اقتدار با خون شهیدان و حمایت رهبری و حضور شما مردم همیشه در صحنه حاصل شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد : دانش آموزان و جوانان و دانشجویان تاریخ را مرور بکنند استبداد امریکایی را مطالعه بکنند و بدانند که امریکا چه دشمنی با ملت های بیدار بخصوص ملت ایران داشته و امروز به این اقتدار کشور در همین آبهای نیلگون خلیج فارس ببالند و بر این اقتدار و قدرت فرزندان خود افتخار کنند.

 

وی ادامه داد: اگر می خواهیم این اقتدار و قدرت بماند باید ایستادگی داشته باشیم و تا پای جان بایستیم و ما در دریا ایستاده ایم .اگر میخواهیم موفق باشیم باید کسب دانش کنیم امروز در حوزه دانش تولید ملزومات و ادوات جنگی و نظامی ما قایق های موشک انداز را با سرعت ۶۲ الی۹۰ نات سرعت می سازیم و با ۳۲ دانشگاه معتبر در ارتباط هستیم .

 

سردار تنگسیری افزود: طی ۱/۵ سال گذشته همواره با امریکایی در دریا درگیر بوده ایم ، اما اجازه تجاوز و ورود به آبهای کشورمان را به هیچ وجه به آنها نداده ایم امروز هیچ کشتی و ناو امریکایی در نزدیکی آبهای ما مگر در سواحل کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور ندارد.

 

وی گفت: آمریکا به تعبیر ما مانند لنگر کشتی است که می خواهد کسانی که در مقابلش می ایستند را به لنگر ببندد و غرق کند ؛ولی این خیال باطلی است برای امریکای ها که به گور خواهند برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید