تذکر نماینده لنگرود به روحانی: دست از انتقال آب خزر بردارید

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۱۷
    کد خبر :637430

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تذکری به حسن روحانی عنوان کرد که دست از انتقال آب خزر بردارید.

 

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 12 آبان 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

 

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در تذکری به وزیر امور خارجه و دارایی عنوان کرد که متاسفانه به دلیل سخت‌گیری بانک‌های عامل در نوع انتخاب ضامن‌های بانکی با مردم، کشاورزان، روستائیان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نمی‌توانند وام اشتغال بگیرند و نیز در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که علت عدم اجرای قانون بودجه 98 در مورد تامین مسکن خانواده‌های دو معلول فاقد مسکن چیست.

 

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در تذکر به وزیر ارتباطات عنوان کرد که چرا از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای گفت‌وگوی زنده و پرسش و پاسخ با کاربران استفاده کرده‌اید؟ این امر مشروعیت بخشیدن به این شبکه اجتماعی و خلاف رویه قانونی کشور است.

 

عین‌الله شریف‌پور نماینده ماکو در تذکر به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد علت تعلل در تحویل ویلچرهای برقی به معلولین حائز شرایط علیرغم پیگیر‌ی‌های دوساله سازمان بهزیستی چیست؟

 

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که علت عدم اجرای قانون فوق‌العاده پرداختی به ایثارگران چیست؟

 

سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که علت عدم اجرای قانون حمایت از معلولین چیست؟

 

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در رفع موانع کتب درسی به دانش‌آموزان در سال جدید تحصیلی شد.

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که دست از انتقال آب خزر بردارید.

 

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید