کشف 290 کیلو تریاک در پایتخت

    کد خبر :637373
کشف 290 کیلو تریاک در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 290 کیلو تریاک از دو خودرو خبر داد.

 

سرهنگ محمد بخشنده دراین باره گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر، با همکاری همدستش مقادیری تریاک از استان­ های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند با 2 دستگاه پژو به تهران منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد و متهمان با گذشتن از استان یزد قصد دارند، مواد افیونی را به تهران منتقل کنند، افزود: در پایش های اطلاعاتی زمان و مسیر حرکت متهم به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

 

سرهنگ بخشنده اعلام کرد: تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محور مواصلاتی یزد – تهران اعزام شدند.

 

وی افزود: مراقبت های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران اعزامی موفق شدند، هر دو خودرو متهمان را در محور مواصلاتی به شهر تهران مشاهده و دستور توقف خودروها را صادر کردند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده های هر دو خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند، خاطرنشان کرد : ماموران اعزامی در ابتدا سه تیر هوایی شلیک ولی متهمان همچنان به فرار خود ادامه می دادند که در نهایت با شلیک 12 تیر به لاستیک های خودروها ، هر دو خودرو متوقف و راننده آنها نیز دستگیر شدند.

 

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف 290 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو متهمان تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید