رمزگشایی از یک قتل با بلندگوی هوشمند آمازون

    کد خبر :637194

پلیس فلوریدا امیدوار است با بررسی بلندگوی هوشمند شرکت آمازون موسوم به اکو داتس بتواند از ماجرای یک قتل به طور دقیق رمزگشایی کند.

 

هنوز مشخص نیست این بلندگو چه میزان اطلاعات ارزشمند را در مورد فرد مقتول در حافظه خود جای داده است، اما این ابزار از معدود شواهد بر جای مانده در صحنه قتل است.

 

بر اساس مجوزی که در اختیار پلیس فلوریدا قرار گرفته، آنان می توانند اطلاعات دو دستگاه اکو داتس را جمع آوری و بررسی کنند. در برخی موارد این دستگاه های صوتی هوشمند سر و صدای محیط اطراف را در زمان وقوع رویدادهای مشکوک ثبت می کنند.

 

در جریان یک درگیری در ماه ژوئیه بین آدام کرسپو و همسرش سیلویا کرسپو، وی در اثر عوارض زخمی که حاصل برخورد یک نیزه به سینه اش بود به قتل رسید.

 

آدام کرسپو مدعی است وقوع نیزه به سینه همسرش به صورت تصادفی رخ داده و وی نقشی در این زمینه نداشته است. در عین حال پلیس امیدوار است با کمک فناوری هوشمند الکسا که در بلندگوی اکو داتس به کار گرفته شده، دریابد که آیا این رخداد به صورت تصادفی رخ داده یا نیزه به صورت عمدی به سینه سیلویا کرسپو برخورد کرده است.

 

البته دستیابی به این اطلاعات تنها در صورتی که ممکن است که دو دستگاه بلندگوی هوشمند اکو داتس روشن بوده باشند و در غیر این صورت هیچ راهی برای کشف قطعی حقیقت وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید